4.6 z 5 20 hodnocení čtenářů

12× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Jana Sedláčková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knížku jsem nemohla odložit. Hrozně jsem si postavy zamilovala a styl psaní Elle z prostředí školy je prostě pecka. Zápletka skvělá a pořád se něco dělo takže se člověk nenudil. Byla jsem překvapená, že to bylo psáno z pohledu více postav, ale o to víc mě to bavilo a nemohla jsem se odtrhnout. ... A ten konec? No tak... Potřebuji další díl, je to jako droga Pozn.: Pro někoho by to mohlo být až moc (drogy, sex, rvačky), ale za mě to nebylo sáhodlouze nebo nechutně popisováno. Záleží na citlivosti jedince

• Veronika registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Tady je třeba říct, že se jedná o 400 stránkový první díl série Prep, takže konec zůstává otevřený. Tato informace se zde na stránkách knih Dobrovský vůbec neuvádí, ani to z popisu obsahu není patrné. Druhý díl, anglicky Rogue (Fenn, Casey), ještě nebyl přeložen a na diskuzních fórech v Aj se ptali, zda má autorka v plánu psát třetí díl, takže netuším, zda i druhý díl nemá otevřený konec. Ke knize samotné. Četla jsem to v domnění, že se jedná o samostatný román, takže mě otevřený konec nemile zaskočil. Mluví tam asi 6 postav. Na straně 100 stále rozjezd, na straně 250 si říkáte, že se tak nějak pořád nic nedozvídáte a to v momentě, kde jiné romány tohoto typu už končí. Na straně 400 zjistíte, že to má další díl/y :) Co se týče postav a zápletky, je to velmi zajímavé (chlapecká střední škola, problémoví studenti, nevysvětlená nehoda, drogy, sex, vztahy s učiteli), ale strašně, opravdu strašně se to vleče. Hodně mi to obsahem připomínalo sérii Maxton Hall od M. Kasten: tři díly, vystupuje větší množství postav a velmi pozvolné tempo. Kennedy je moje oblíbená autorka a její série Briar a Off-Campus jsou skvělé, ovšem tady změnila formát (stejně jako Kaston oproti sérii Začít znovu) a ani v jednom případě bych neřekla, že to byla změna povedená.