4.7 z 5 71 hodnocení čtenářů

55× 5 hvězdiček 12× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Michala Mynářová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Úžasná, zvrácená, láska. Bože, to bylo dokonalé! Dlouho mne žádný příběh takto nezaujal. Nutno podotknout, že tato kniha není pro rýpavé čtenáře ani ty kteří neholdují zvráceným erotickým románům. Celou knihu jsem zhltla za 9,5 hodiny. Četla jsem po dlouhé době celou noc a kus dopoledne, jak neskutečně čtivě to bylo. Těm, kteří milují dark romance, lehce toxické vztahy, drama, ale i úžasnou erotickou linku, která je svým způsobem hodně za hranou, knihu velmi doporučuji.

• Kateřina registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Bože, tahle knížka mě opravdu poznamenala, protože už třetí den na ní myslím, a opakuji si v hlavě ty scény a nemohu tomu uvěřit. Bylo to dokonalé!! Tak zakázané, tak vzrušující, chvílemi smutné. Některé scény byly šokující, a řekla bych že nepředvídatelné, a toho si velmi cením. Laťka je nastavena opravdu vysoko, protože nevím, jestli ještě najdu knížku, která se vyrovná téhle! Samozřejmě, je to můj názor, mám ráda zakázané věci, pro někoho tohle možna bude příliš. Chválím dialogy, myšlenky, krajina, která tam byla popsaná, jako bych zhlédla nějaký film. Četla jsem tím celý den a celou noc, občas jsem musela udělat přestávku, ale těšila jsem se až budu číst dál, bylo to jako droga!! Těšilo mě že ma knížka tolik stránek, nechtěla jsem aby to nikdy skončilo. Doporučuji !!!

• Monika registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Už chápu ty komentáře, ale musím uznat, že i když mi to ze začátku přišlo divný, i tak jsem to dočetla a zhltla jedním dechem. Takže určitě doporučuju!

• Teri Uživatel aplikace KDčko 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Tak ale tohle...tohle byla jedna velká bomba. Moje druhá přečtená kniha od Penelope Douglas a opět prostě úžasná. Budu se opakovat, ale Penelope je úžasná autorka! Knihu jsem celou od začátku do konce hltala. Emoce tam přímo přetékaly a ne jedna slza se dostala ven. Vůbec jsem netušila, jak kniha tedy dopadne, s kým tedy Tiernan skončí z těch tří chlapů. Chemie mezi postavami byla úžasná. Rozhodně stojí za přečtení!

• Václava Havlíková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tak jsem nelenila a precetla ji... jednim dechem.. za par hodin... je pravda, ze to neni kniha pro konzervy... spousta sexu, zvlastnich myšlenek, sem tam propluje i nejaka ta hlubsi myslenka a ukaze se pribeh..clovek se musi odprostit od toho, ze ucastnici nejsou rodina v pravem slova smyslu a nedochazi tedy k zadnemu incestu... po tom, co si clovek uvedomi, ze jde vesmes o cizi lidi, je to uz v pohode ...jedna se lehci čtení na zpestření vecera... Ja jsem si knihu, uprimne, uzila.. miluju drsnejsi knihy popisujici "postelove" sceny :D miluju vsechny muzske postavy... je pravdou, ze jako divka lehce pres 30 bych si vybrala "strycka"... ten me dostaval.. :D ale ani kluci nebyli k zahození

• Petruška2008 Uživatel aplikace KDčko 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Kniha velmi čtivá, trochu vyvolává pocit nereálného příběhu, ale hltala jsem každou stranu.

• Eva registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Jedno viem ku knihe sa tak skoro nevratim. Znesiem vela, ale coho je moc toho je prilis. Toto bolo chore a to v knihach mi nevadi skoro nic. No tu, by som vsetkych poslala k velmi dobremu psychologovi. To ako vazne to vsetko? Dik ale podla mna je Amo a Kent zaujimavejsia a toto bola len parodia na take knihy. Takze za mna nie a ani neviem za co som dala tie 3 hviezdy. Lebo to bolo .... No nemam slov. Tiernan tak zufalo hladala hladala lasku ze si v pohode ospravedlnila skakanie od jedneho k druhemu. Hrdinovia o nic lepsi a neznasam ked si nedokazem niekoho predstavit + aka bola schopna a hned aj opravila ...... Vsetko rychle prechate a nerealne a neuveritelne. Mozno pre niekoho je kniha WAU ale pre mna je to nieco k comu sa tak skoro nevratim

• Teri Schmetti Uživatel aplikace KDčko 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Moje první dark romance. Jak jsem se k ní dostala? Na erotickém streamu Knihydobrovsky, kterým nás provázel můj oblíbený Adam Pýcha. Zrovna u této knihy jsem se na streamu strašně bavila, protože Adamova interpretace, jeho výraz, kdy se červenal a řekl cosi jako “strejda?, pak “aha, velké letiště na půdě a všichni to dělají dohromady?. No, a bylo. Věděla jsem, že si knížku musím přečíst a nenazvala jsem ji už jinak, než “Strejda nebo počeštěně “Kredenc (v originále se kniha jmenuje Credence). Knížka je u nás v ČR celkem kontroverzní, někdo ji miluje a někdo nesnáší. Na spoustu lidí je “až moc a někdo se v ní vyžívá a uspokojuje své zvrhlé já. Na mě tolik zvrhlá nebyla, užívala jsem si všechny TYHLE věci A asi poprvé jsem měla pocit, že sexuální scény byly fakt hot! V každé jiné erotické knížce jsem se nudila nebo se smála, ale v “Kredenci ne Příběh možná až tak originální nebyl, ale dle mého názoru ho autorka dobře podala. První kapitoly na mě působily ponuře a úzkostlivě, později se však atmosféra zlepšila díky prostředí. Moc se mi líbilo prostředí, nádherná coloradská příroda, hory, koně, krávy, moje oblíbené motokrosové motorky, horké léto a tuhá zima. Hlavní hrdinka mi nebyla moc sympatická, štvala mě, byla drzá a rozmazlená, řešila své problémy a prázdnotu přes postel. Její chování vůči strejdovi a ženě, která se o ni starala, bylo hrozné. Strýček Jake a jeho synové Noah a Kaleb na mě působili jako fajn muži, kteří žili úplně sami. Dobře, taky nebyli úplně normální, ale měli k tomu své důvody. Jaké úplně sám vychovával děti, k tomu podnikal a zajišťoval vše potřebné pro přežití v horách. Nemůžu tvrdit, že miluju Kaleba, Jakea nebo Noaha, to zase ne, ale oblíbila jsem si je. Oproti jiným erotickým knihám měla Láska na hraně příběh a ukazovala nám psychologii postav. Člověk u čtení mohl přemýšlet, proč se kdo jak choval a možná někdo vůči našim hrdinům ucítil lítost nebo pochopení. V českém vydání mě mrzí obálka a název, poněvadž originální vzhled knihy, kde můžeme vidět hustý les, je boží a společně s názvem Credence (víra, věrohodnost) vystihují atmosféru. Naše verze nezaujme, vidíme jen chlapa s ženskou a název, který má skoro každá druhá knížka. Za mě super, bavila jsem se, čtení rychle utíkalo a chci číst další dark romance. Najdete mě na: IG: @terischmetti_books http://instagram.com/terischmetti_books Blog: http://blumensprache.hikaru.cz/

• Bába Uživatel aplikace KDčko 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Knihu jsem přečetla na nadšené doporučení mé pubertální dcery, ale pozor rozhodně to není pro žádné "konzervy". Velice čtivě napsáno, děj se mění s myšlenkami každého z hrdinů... Pro mne lehce šokující, barvité zpracování až toxických vztahů, velice otevřený popis milostných scén z pohledu všech akterů. Popis života v horách v odloučení od společnosti v současnosti, výchova puberťáků mimo město...

• Eliška Kuncová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

O můj bože. Mňam. Mňam. Mňam. Penelope Douglas to prostě umí. Jediné co vytknu je cena, ale možná to za to stojí. Co myslíte?

• Eva Kubínová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Bezva kniha, doporučuji všem....

• als registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Čte se dobře, ale celkově text sráží gramatické chyby a překlepy. Na mě až moc všichni se všemi...

• Inaff registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Krásná kniha, plná emocí, erotiky, četla se úplně sama.

• Petra Literarytwins registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Dlouho očekávaná a celosvětově hajpovaná harémová romance, která tu povězme si opravdu ještě nebyla! Hned v první řadě bych chtěla vyjádřit své znechucení zpracováním v "našem" podání. Obálka a samotný název se opravdu, ale opravdu nepovedly a je to tak spíš do knihoven našich babiček a rozhodně ne pro současnou literaturu. Co se cz překladu týče, nechci být sprostá, ale ta osoba, co to měla pod palcem by měla jít na hodinu, děs a hrůza, chyby, nesmysly, šílené názvy. Hlásek jako konipásek a volky-nevolky? Ne díky, babi. U této recenze začnu netradičně hned hodnocením a pak se rozepíšu a určitě se nevejdu s textem, takže pokračování hledejte v komentářích. Této touch of taboo harémové romanci nebudu asi udělovat hvězdičkové hodnocení, protože se to ve mně hodně pere ( kdybych však jo musela, dala bych kolem nějakých 3,5/5). Naprosto jedinečná obálka, do které jsem se ihned zamilovala a naprosto jedinečný název z hlubším a pro mě skvělým významem. Dlouho jsem si knihu šetřila na krásné podzimní počasí a o to víc jsem si užila atmosféru příběhu. Credence je přesně tím druhem knihy, která své čtenáře rozděluje na dva tábory, buď ji zbožňujete, nebo vám nesedne. Já jsem přesně někde na pomezí. Miluju obálku, název, myšlenku, kterou autorka chtěla předat, miluju svým způsobem i příběh. Miluju tam to téma rodinného zklamání, zlomené duše a to kolem. Zajímavé na této knize je, že každému i vadí něco jiného :D. Někomu vadí dlouhé popisy, někomu pomalejší rozjezd. Já třeba nemohla překousnout velkou část knihy samotnou hlavní hrdinku. Tiernan byla za mě tak max. 2/10 a rozhodně pro mě byla nejslabší ženskou hrdinkou, kterou jsem od autorky četla. Hrozně mě vytáčela svým spratkovským chováním a místy se chovala fakt, že bych jí frazila takovou, až by druhou chytla o futra. Ne, nesedla mi a vadilo mi její totálně místy hysterické a hodně nelogické uvažování. Opravdu jako kdyby měla bipolárku. Kdo mě z hlavních hrdinů ještě trochu zklamal tak byl Jake. Sice super, co se snažil dělat pro Tiernan za to palec nahoru a chápu i jeho osamělou zlomenou duši, jenže jako rodič u mě tedy naprosto selhal. A to od momentu, kdy ho konfrontoval Noah a za to, jak se i po dané konfrontaci zachoval, jeho sobeckost mi tady opravdu vadila. Za mě jedno velké NE. Naštěstí se pak on i Tiernan ke konci srovnali a příběh vytáhli nahoru. Já bych trochu zpomalila i konec, který byl celkem unáhlený a na poslední chvíli. Ale líbilo se mi, kterým směrem je všechny autorka nakonec posunula. Na závěr si pojďme říct, že zde je opravdu důležité přečíst si, o čem kniha pojednává, než se do ní čtenář pustí, protože rozhodně není pro každého a určitě ne pro konzervativní čtenáře. Mně nevadilo téma, ani harém, bohužel pro mě ale nebyl úplně dobře zpracovaný, tam byly rezervy pro zlepšení a doladění chyb. A koho bych si vybrala já? Já jsem rozhodně tým Kaleb. Mně jeho persona učarovala od samotného začátku a byť byl místy lehce psychopatický, já mu plně rozuměla a fakt se mi líbilo zpracování jeho postavy. Takže abych to shrnula, Knihu svým způsobem miluju a z knihovny rozhodně originál nepůjde, určitě si ji někdy znovu i přečtu, ale také s rukou na srdci říkám, že jsem od ní čekala asi mnohem víc. Za mě si to rozhodně přečtěte, ale v originále (samozřejmě kdo můžete).

• Marie Geblerova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Za mě super, dlouho jsem ji odkládala, ale nakonec krásný příběh. Jsem fakt nadšená.

• Jitka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Takové knihy prostě miluju :-) má všechno co od knihy očekávám.. nedala se odložit a moc mě mrzelo, že je konec...doufám , že od této spisovatelky bude vycházet více překladů... Po Amo Jones další moje oblíbená :-):-):-)

• Andrea registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Na tuhle knihu jsem se šíleně těšila a zvládla jsem ji ani ne za den. Na začátku jsem si říkala, co všechno tam bude, když to má tolik stránek, ale nakonec tam pro mě nic nebylo zbytečné. Musím ale říct, že jsem ji čekala víc spicy. Nejpikantnější pro mě byly dvě scény, kdy tedy u té druhé jsem četla s otevřenou pusou a tetelila se jak blázen. Rozhodně knihu doporučuji číst v klidu doma. U knihy jsem se jinak roztomile culila, protože jeden z mužů je extra roztomilouš! jakože další dva taky, ale tenhle proste… aghhh Jsem ráda jak kniha dopadla. Moji oblíbenci pospolu. Mirai dohromady s dalším oblíbencem a jen mi přijde škoda, že poslední miláček tu lásku neměl, ale aspoň našel jednu u dvou kol. Jinak jsem se bála spicy scén, co se týče překladu, ale kromě slova kund*čka mi nijak zvlášť problém nedělaly. A ráda si knihu ještě někdy přečtu.