4.1 z 5 126 hodnocení čtenářů

60× 5 hvězdiček 37× 4 hvězdičky 19× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Lucie Kadrmasová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Spousta lidí psala, že měly na knihu velká očekávání a ve výsledku je oproti nim zklamala. Já vůči knize žádná velká očekávání neměla, ale chvíli trvalo než jsem se k ní dostala, ovšem rozhodně čtení nelituji. Kniha byla od samého začátku poutavá, přečetla jsem ji doslova jedním dechem, dej odsypal, slovní přestřelky a občasná drzost hlavní hrdinky byly krásným zpestřením děje. Už se moc těším na další knihy z této začínající série.

• Martina registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tak to byla veliká slabota. Nedalo se to číst.. jako když to psal někdo, kdo o tom moc nepřemýšlel. Postavy a děj byl hodně zrychlené. Nemám rada tak to napsané knížky, co nemají hlavu ani patu. Ušetřete peníze a radši kupte něco jiného. :-)

• Andrea Látová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Líbilo se mi to. Je to svižné, vtipné.

• Veronika Smrčková registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Mělo to hype, ale nekonec jen klyšé

• Miroslava Kolářová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Ahojky #zavislaci. Jsem tu s další recenzí a to na knihu, kterou jsem získala jako recenzni výtisk od 3 Kateřin a to #Kaci Horylova, #Katerina Valterova a #Kaca Káča Svobodová, které vybraly mou maličkost, abych si mohla přečíst tuto knihu mezi prvními. Děkuji také #KNIHY DOBROVSKÝ v ramci spolupráce za rychlé zaslání knihy. A o kterou knihu se jedná??? 📚ASHER BLACK 📚 317 stran Autorka PARKER S. HUNTINGTON 💗Je to kniha nabitá sexem, láskou, porozumění, také je vydaná v RED, tak se to dalo očekávat, že!?💔💔 ALE i akční scény a sem tam i nějaká ta přestřelka nechybí. Vždyť hlavní hrdina Asher je tak trošičku mafián, ale fakt jen trošičku. K naší hlavní hrdince Lucy se chová opravdu hodně hezky i po tom, co Lucy způsobila, ač to vlastně bylo malinkým nedopatřením. Ta si užívá studentského života se svou spolubydlící Aimee. Obě děvčata získala stipendium a přesto jim to na pokrytí výdajů nestačí. Musí si sehnat nějakou brigádu. A v New Yorku je příležitostí spoustu....🌆🌆 A těch klubů je tu také dost, ještě když je majitelem takový pohledný mladík.... To je pak radost takové podniky navštěvovat. ALE není vše takové, jak se na první pohled zdá..🤔🤔 Jsou i hodně krušné chvíle, kdy jde mnohým i holý život. Můžete se zamilovat do chlapa, o kterém zjistíte, že je gangster??? Může se chlap jako on zajímat o úplně obyčejnou studentku??? Kniha mi tak trochu připomínala jednu sérii, kterou jsem dřív četla. Nezklamala, ale také ničím neobvyklým nepřekvapila, proto dávám 4⭐⭐⭐⭐z 5 A ještě jednou děkuji všem #katkam z #BOOKSTORMING BLOGERS a #KNIHY DOBROVSKÝ za možnost si knihu přečíst.

• Markéta Kubíčková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Líbilo se mi, není to protkane sexem až moc. Takže lehčí čtení, ale zase to napětí a pnutí mezi hrdiny je vtahujici, takže jsem musela číst neustále dal. Líbí se mi odkazy hlavní hrdinky na knihy posledních let (50 odstínů, twilight...) za mě dobrý, konec trochu moc rychlý. 90% knihy napínání a 10% uspechamy konec. Ale celkově oddechovka fajn

• Monika Kučerová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

ANO ANO ANO Miluju tenhle typ knížek, mafie ( tady teda spíš okrajově) sexy hlavní hrdina, hlavní hrdinka, která si nenechá nic líbit a od nenávisti k lásce. To vše tahle knížka má. Byla to skvělá jízda, chemie mezi hlavními hrdiny byla neskutečná, jen nečekejte knihu plnou sexu, to tady nenajdete. Ale pomalé poznávání se a že to mezi nima jiskří od prvních stránek. Lucy sem si oblíbila, je skvěle trhlá, ty její myšlenkové pochody mě neskutečně bavili. Je sebevědomá, chytrá a ví co od života chce. Asher typický bad boye, bývalý mafián a zabiják. I když sem čekala víc erotiky, nelituju, vlastně sem spokojená, čtení sem si náramně užila a už se těším na další díl. ,,Neexistuje nic, co bych neudělal pro ty, které miluju." V knize je playlist a určitě si písničky pusťte, skvěle doplní atmosféru celého příběhu.

• Michaela registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Nechápu čtenáře, kteří tuto knihu hodnotili více než dvěma hvězdičkami. Kniha vlastně není o ničem, což jsem tak nějak asi počítala, vzhledem k tomu, že už v úvodu nám autorka oznamuje, že se jedná o její prvotinu. Celý příběh je absolutně o ničem - Lucy je hlavní postava, která jen zkrátka je. Nic prakticky nedělá a i když se tváří, jaké má obrovské tajemství, tak to vlastně žádné tajemství není, protože už to řekne téměř v první kapitole. Asher je klasický alfasamec, ale velmi slabý. Téměř spolu netráví čas a Lucy nemá žádný důvod u něj zůstávat, protože Asher není ani tak nebezpečný, jak je avizováno v úvodu. Kolikrát jsem si říkala, že jejich jednání je kolikrát naprostá blbost. A to, že se ani neznají a on zaboří svou hlavu do jejího rozkroku a pak se celou knihu ani nepolíbí, je teda taky dost zvláštní, ale už se milují. Kniha neurazí ani nenadchne, ale kdyby to šlo, žádala bych vrátit peníze. Bohužel jsem si objednala i díl druhý, tak doufám, že tam aspoň bude nějaký děj a nějaká akce, protože v této knize žádná akce nebyla (a to jak v ději tak i v posteli). Připadala jsem si jako bych četla na Wattpadu příběh od 12 leté holky.

• Katy registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Kniha se mi velmi líbila. Doslova jsem ji přečetla jedním dechem,je to příjemná oddychovka.

• Eva registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kladiem si otazku, preco ma skoro vzdy nejaka novinka a ospevovana kniha tak strasne SKLAME!!! Par knih ma milo prekvapilo a bola som z nich PAF ale tato kniha patri do skupiny, kde rozmyslam KDE SA STALA KRUCINAL CHYBA?! Na zaklade anotacie som ocakavala, ze to bude fakt pecka a dockala som sa niecoho co ma tak sklamalo, ze az. Popis hrdinou a ich minulost a vsetko okolo bolo prosto, neviem slabe a bezduche. Cakala som viac, viac vsetkeho a ostala som tak sklamana ze az. Asher mal byt mafian a dozviem sa opak mal tvrdy a zly a dostala slabucky priemer. Lucy ani neviem co mala predstavovat lebo sama nevedela kto je a to cestovanie bolo pre mna neuveritelne za dalsie raz je mudra potom nie no ako sa v tom ma clovek vyznat?! Prosto pre mna sklamanie a 2* davam aspon za obalku a za to coho bol Asher schopny pre tych ktorych miloval inak toto nieje pre mna

• Nada Kořínská registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Nějak jsem se nemohla do knihy začíst. Nic pro mě

• Radana Reday registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tak pozor, tohle bylo největší překvapeni. Lehce napsané, akce mezi hlavními hrdiny- ok a dokonce menší detektivní zápletka. Na to, ze jsem šla do knihkupectví jenom umorit bodiky, mi bůh knih seslal bombu.

• Adruša registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Ze začátku jsem si říkala jestli tomu vůbec přijdu na chuť a po pár stránkách mě to pohltilo a až do konce jsem se neodtrhla.

• Lucie Hamouzová registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Upřímně, měla jsem z této knihy větší očekávání, mám tyto typy děje ráda, bohužel .. Paní spisovatelka se hodně inspirovala trilogii Padesáti odstínů, to by se ještě dalo snést, přeci jen není to první a ani to nebude poslední kniha, ale spíš mi přišlo, ze ji napsala puberťačka. Děj mi přišel chaotický, nebylo v něm nic, co by Vás chytlo, pozastavilo .. Spisovatelka chtěla moc napsat knihu, tak ji napsala.. to je asi tak vše. Suma sumárum dej nic moc, hlavní postavy nic moc, prostředí nic moc. Spíše knihu nedoporučuji.

• Jožka Krkavcová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Děj poutavý, kniha čtivá, přečteno na jeden zátah ..doporučuji

• Gabriela Blahova registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Na prvotinku je knížka opravdu skvělá. Velká gratulace spisovatelce. Každý máme nějaký ten vkus, já osobně bych si přála více sexuálních scén, a teda na první ten sexík čekali dost dlouho, na to že spolu bydleli ... ale krásně napsané, téma skvělé, humor super. Pustit se do napsání knihy, opravdu obdivuji, není to nic lehkého. Krásná práce. Přečtu si i další díly. ☺️

• Věra Reňáková registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Tak upřímně jsem čekala více akce od Ashera. Na to, že ho posuzovali jako tvrdého mafiána a ze začátku i velice tajemného, tak mě spíše přišel jako veliký romantik s bojovým uměním, co se zamiloval. Chápu, že dokázal svou bojovnost uplatnit, ale nepochopím, že měl problém hned pod nosem a vůbec nic nepoznal. Myslím tím jeho asistentku, to mě připadá jak velká chyba autorky. Co se mi třeba líbilo, jsou citáty na každé kapitole, je to změna proti ostatním knihám, kde jsou jen jména. Tuto knihu hodnotím středním průměrem, dalo by se na ní ještě zapracovat aby vystupující mafián byl tím, za koho ho považují ostatní.

• Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Krásný příběh o mafii a lásce. Vřele doporučuji. Krásně se četlo a bylo to docela napínavé.

• Kateřina Drdlová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

podle anotace jsem si říkala, jaká to bude skvělá kniha, ale jelikož jde o autorky prvotinu, měla se moje radost asi krotit. Bohužel mám pocity smíšené. Příběh a nápad by to byl fajn, ale jeho podání mě někdy hodně nudilo a občas jsem se do čtení musela opravdu nutit 🥱 Asher mi byl sympatický hned od začátku. Sice jde o mafiána, kterého se všichni boji a mají z něj respekt, ale já mu to od začátku nějak nevěřila. Nějak mi nesedí obálka, Asher je rozhodně mladší a většinou nosí oblek. Proč kožená bunda s ostny 🤷‍♀️, ale co se mi líbí a je to hezké zpestření je citát na každém začátku kapitoly. Lucy rozhodně neměla jednoduchý život a dětství už vůbec ne. Má své tajemství a díky své inteligenci se dostane na dobrou školu, kde poprvé potká někoho, komu může říkat kamarádka. Je bláznivá, ale to někdy kamarádky jsou. Když pozná Ashera, sama uzná, že je jiný, než si myslela. Hrát jeho snoubenku představuje pro Lucy luxus, ale zároveň i nebezpečí a odhalení jejího tajemství... Představovala jsem si to krutější, temnější. Ocenila bych víc lechtivych scén, než jen na začátku a na konci. Konec byl najednou hodně hrrr a chvíli jsem viděla Ashera spíš jako Nea z Matrixu 🙈😅 Pokračování bude o Niccolaiovi a já popravdě vůbec netuším, jestli budu nakolik zvědavá, abych se do ní pustila 🤷‍♀️ Knihu hodnotím, jako průměrnou. Určitě si své čtenáře najde, ale budou mladší, než je sama autorka (28) a nesmí mít žádné velké očekávání

• Adéla Ňorková / adule.books registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Abych byla upřímná, podle obálky jsem čekala žhavou mafiánskou romanci. Byla to spíš taková slow-burn romantika s nádechem akce a s často humornými scénami. Asher je na první pohled nebezpečný a neodolatelný chlap, kterého by chtěla snad každá žena ve městě. Jenže, před Lucy se najednou otevře a získá si k ní důvěru. Stane se z něj ochranitelský, laskavý a vtipný muž. Až mě jednu dobu docela mrzelo, že ona k němu tak upřímná nebyla. Nesla si temné démony ze své minulosti, ale nakonec se své minulosti postavila čelem, silná žena. Celou knížkou nás provází citáty o odvaze. “Odvaha znamená udělat něco z čeho máte strach. Pokud se nebojíte, není to odvaha.” Mě knížka velmi mile překvapila a já si ji užila opravdu plnými doušky. Protože to nebylo jen o tom jednom, ale mělo to vtip, akci, romantiku a trošku nebezpečí. Děkuji, za zaslání #receznivytisk #spoluprace KNIHYDOBROVSKY