Na konci vesmíru

4.5 z 5 16 hodnocení čtenářů

11× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Lukáš Kříž registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Zabránit Lordu Mr*dákovi a kapitánu Bouchačovi tomu po čem touží jejich největší nepřítel se navzdory tomu co zažili nezdá býti úplně jednoduchou akcií. I když pro tenhle tým nebude ani jednoduchá akce objednat si větrník... Na vlastní kůži ve vesmíru zažili hrozné věci a byli svědkem ještě horších, ale tohle... Tohle bylo... Nic než pentagrun bratři a sestry

• Kateřina registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Ani na konci vesmíru neztrácí Legie drive a je plná všeho, co na ní milujeme. Akce, krev, humor a Fifinka:)

• Tomáš Juza registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Legie 9 - Kristýna Sněgoňová - Na konci vesmíru Šokující, úžasné, lidské. Devátý díl Legie je asi to nejlepší, co nám série zatím nabídla. Jasný. Když jsem knihu otevřel a přečetl první slovo, napadlo mne Cože?? Po přečtení první kapitoly jsem jen koukal a říkal si: Holka to jako fakt? To nám nemůžeš udělat. To je těžký sadomado. No nic. Dáte panáka a zvědavě čtete dál. No tak čtete . ...Hltáte každé slovo, každou stránku. Apalunaš se totiž rozhodl, že si na posádce Kraksny vybere dluh za záchranu. Manželé Moravcovi, Gerasim, Amanda a Fifinka vyrazí pomocí uzlů k půl roku vzdálené planetě Díra. Zde narazí na rutašskou základnu, Volavku a .... Začátek knihy šokuje. Ale to co následuje víc. Příjemně. Je to nejlépe sepsaný příběh. Žádná divočina, přesto poutavé, pohlcující. Neskutečně lidské. Kristýno BRAVO👏👏👏

• Orpas Anakt registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Mrzí mě neoriginalita námětu (Symptom Pandorum z toho cáká na míle daleko). Typická vtipnost autorky se taky vytratila. Za mě nejslabší díl série, nicméně to nemění nic na tom, že jsem si knihu užil.