4.6 z 5 42 hodnocení čtenářů

28× 5 hvězdiček 12× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Petra Literarytwins registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Ze stáje české autorky vyjíždí třetí z Jezdců a přináší nám příběh Riccarda Delaneyho. Honba za pomstou a nečekaný vývoj událostí v rodičovství svedou dohromady naši ústřední dvojici Ricciho a Nathalie. Ona nemá na výběr, buď přijde o život, nebo bude dlužit takové množství peněz, které nebude nikdy schopna splatit. Zároveň dostane nabídku, kterou nemůže odmítnout. A pro naši Nathalie to budou dvě mouchy jednou ranou, pomstí se tak člověku, který připravil o život její rodinu. Ricci netuší, že si do hnízda nasadil volavku. Od přitažlivosti, přes chtíč až k lásce se to u našich hrdinů zvrtne poměrně rychle. Bohužel čas je neúprosný a Nathalie tak nemá na vybranou a s pomyslným nožem přiloženým ke krku musí jednat. Ricci je příběh o zradě, lžích a složitých rodinných poměrech. Pro mě byl, co se složení dvojice a jejich příběhů týče, tento díl asi nejzajímavější. Kdybych si však měla vybrat, kdo z Jezdců si zatím mé srdce získal nejvíc, byl by to asi Lucas. Od Marcy jsme zvyklí na pohodové a svižnější čtení. Já bych se osobně nebála některé věci trochu více rozvést a jen tak kolem nich okrajově nenašlapovat. Zároveň mi moc nesedl postoj, který Ricci v závěru po "návštěvě u otce" zaujal. Nicméně autorka umí vždy v závěru odpálit solidní bombu a já vkládám velké naděje do nejzáhadnějšího z bratrů - Hectora. Navíc ty vzájemné interakce mezi bratry, já z nich vždy nemůžu. Miluju to jejich hašteření, a to, jak by nedali na sebe a svou rodinu za nic na světě dopustit. Zároveň je skvělá ta jejich rozmanitost. Každý jsou opravdu úplně jiný, spolu však vytváří nesprosto jedinečný celek. A zároveň doufám, že největší šmejd této série dostane přesně to co si zaslouží a karma se na něm královsky vyřádí. "Pamatuj, že když máš projít peklem, musíš jím projít, jako kdyby ti to tam patřilo!" - Marcy Jell (Ricci) 4.6/5

• Jana Nemazalová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Odpočinkový příběh přečtený za jediný den.

• Lucie registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tohle bylo skvělý!! Naprosto jsem si užívala slovní přestřelky mezi Nat a Riccim a nemohla se od knihy odtrhnout.

• Blanka Kopáčová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Super , moc hezky se čte, splnila očekávání od této autorky.

• Fifi registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Miluju tuto autorku, píše moc krásné knihy, a tato opět nezklamala už se těším na poslední díl.

• Renata Seidlerová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Já prostě milují tuhle autorku!! Naprosta bomba a smršť emocí. Líbí se mi,jak se pořád objevují Marco a Brooke a spol. Opravdu rodina a nechybí tam opravdu nic. A jako ten bonus o Hectorovi? Jakože cože? Potřebuji okamžitě poslední díl. ☺️