4.6 z 5 72 hodnocení čtenářů

54× 5 hvězdiček 11× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Monika Kučerová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Na začátku nám autorka představí svět, svět ve kterém vládne zlý král Krenus a jeho syn princ Kardes Hlavní hrdinku Mesilie sem si hned oblíbila, je vzpurná, paličatá a nebojí se říct svůj názor, ale díky tomu upoutá pozornost prince a on jí začne trestat. Trestat ale takovým způsobem, že se člověk při čtení až červená, protože by si přál být místo ní ,,Prosí se jen v posteli, Mesilie." Kardes opředen děsivým tajemstvím, panovačný, dominantní, ale hlavně nesmírně krásný. Víc neprozradím, ať si každý udělá o něm svůj obrázek. Ten můj je neskutečně úžasný ,,Nenávist nemá daleko k lásce. To jsem ti přeci už říkal." Skvěle promyšlený příběh, který vás hned od prvních stránek pohltí. Klobouk dolů Míšo, za takhle skvělou knihu a já už nedočkavě vyhlížím pokračování. Dark romance 18+ Máme tu českou Amo Jones

• Renata Mašová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Už jen anotace mě lákala a věřila jsem, že kniha bude perfektní. Ale to, co jsem si přečetla, na to nemám slov. Snad je WOW. Míša svoje psaní vyzdvihla na takovou úroveň, že je to pro mě momentálně nejlepší kniha, kterou jsem přečetla. Je zvrhlá, je vzrušující, je temná. Je skvělá, dokonalá a je to přesně podle mého gusta. Žít v Chladném království bych nechtěla ani kdyby mi za to měli platit. Dostat se do spáru krále nebo prince nechce opravdu žádná dívka. Na druhou stranu, pokud bych se měla stát vyvolenou prince Kardese, jo to je už věc druhá... Hrozně oceňuji, že je kniha psaná v ich-formě z pohledu obou hlavních hrdinů. Konec zůstal pěkně otevřený. A já už se nemůžu dočkat dalšího dílu!! Nebudu tady prozrazovat víc, než je v anotaci, abych vás nepřipravila o nevšední zážitek. Ale pokud chcete opravdu zvrhlou knihu plnou nebezpečí a vzrušení, tak sáhněte po této knize.

• Elen_the_knihomol registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Od začátku mě vyprávění zcela pohltilo a byla jsem rozhodnutá přečíst to na jeden zátah. Tohle není jen tak obyčejný příběh s erotickými prvky. Tohle je naprosto famózní fantasy,protkané nenávistí a neskutečnou touhou. Kniha je nabytá erotikou téměř od začátku a co se jí týče, myslím že se ještě nikomu nepovedlo o ní psát takhle dobře. Autorka "to" popisuje takovým způsobem, jakoby akt jako takový byl magický okamžik.Člověk má prostě hned chuť na ten sex.Při některých scénách jsem se chytala za ústa a jindy mi motýlci létali celým tělem. Nechápu jak spisovatelka dokázala udělat z chladného, krutého a zvráceného prince tak oblíbenou postavu.Kardese si podle mě zamiluje každá žena, ať už chce nebo nechce.Budete ho ze začátku nenávidět a pak milovat.Až si přečtete tuto knihu,potom pochopíte o čem tu píšu. Konec příběhu mě úplně rozdrtil a posadil na zadek,Míša prostě ví, jak nalákat na druhý díl. Takže pokud máte rádi fantasy a pikantní erotiku,nevadí Vám trochu zvrhlosti,dominance a vraždy.Pokud chcete poznat,jak chutná hřích,tak Vám tuto knihu doporučuji všemi deseti. Má to děj, který je skvěle vymyšlen a díky erotické lince Vás zaručeně nebude nudit.

• Romana registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Jedním slovem skvělé. Kvalitou se kniha vyrovnala mým oblíbeným zahraničním autorům. Temné, zvrácené, erotické a ani láska nakonec nechyběla. Po pokračování určitě sáhnu! DOPORUČUJI!

• anet-jan-book registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Příběh mě opravdu nadchl...tohle jsem opravdu nečekala. Musím uznat, že jsem v tomto směru našla zalíbení a to nemalé. Sice jsou tam určité části při kterých mi naskakovala husí kůže z toho jak jsem si to představovala (což je dobře), nicméně neodradilo mě to a četla jsem dál. Je to zajímavý příběh prince Kardese a mladé dívky z nižší vrstvy Mesilie. V tomto příběhu nechybí napětí,láska,nenávist,přátelství ale i touha a zklamání či násilí,které se dá v tomto příběhu čekat. Vůbec nic mi nechybělo snad až na ten konec. Nemám moc ráda otevřené a napjaté konce,tudíž doufám,že se budu moc brzy pustit do pokračování,protože tohle je opravdu napjaté a jsem moc zvědavá jak to celé nakonec dopadne. Za mně je to povedený a krásný příběh který se mi líbil. Určitě doporučuju všem co mají rádi nejen světlé ale i tmavé stránky a příběhy co jsou nabité sexem a napětím.

• Nikola Pátíková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Knížku jsem teď četla podruhé. Můj první dojem ve mě zanechal rozporuplné pocity. Něco se mi v knížce líbilo a něco zase naopak ne. Myslím, že jsem potřebovala trošku času, abych si knihu znovu přečetla, pochopila, promyslela a zhodnotila. Rozdělila bych to na plusy a mínusy. Začnu Kladně: + velmi chválím originální fantasy dark romanci + sympatické hlavní hrdiny Mesilii a Kardase + originální a neokoukané prostředí, ve kterém se příběh odehrává + střídání postav v kapitolách, takže jsme mohli nahlédnout do každé z nich. Více se mi líbili kapitoly s Kardesem + jedná se o tvorbu české autorky, za mě velké plus + zajímavý průběh děje (závod, nauka o králi..) Našly se tam ovšem i nějaké mínusy: - dlouhé kapitoly, osobně bych je rozkouskovala na menší - dialogy mezi hlavními hrdiny byly teda velmi plytké a chabé. Hlavní hrdinka se neustále omlouvala a prosila. Tenhle fakt jsem zmiňovala i v minulé recenzi a vadilo mi to i při druhém čtení. Zatím co Kardes se v průběhu děje změnil tak Mesilie teda vůbec, naopak pořád brečela a přišla mi křehká jak okvětní plátek. Mám ráda, když se hlavní hrdinové mění, vypracují. - obálka knihy Když to zhodnotím tak nějak komplexně tak se mi knížka líbila, bavila mě a neurazila mě. Konec už byl hodně vyburcovaný takže jsem zvědavá jak to s hlavními hrdiny dopadne a doufám, že se Mes trošku zatvrdí a ukáže drápky. Jo málem bych zapomněla na scénu, kdy vrazila princi Kardesovi facku, to byl maličký posun její postavy.

• Michaela Urbanová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Chladný král je ohromujícím a nesmírně poutavým románem, který mě zaujal již od samého začátku. Tato kniha nabízí čtenářům nejen fascinující dobrodružství, ale také hluboké emocionální vrstvy a komplexní postavy, které stvořily naprosto nezapomenutelný příběh. Kniha okamžitě upoutá vaši pozornost. Mesilie, mladá dívka v takovém krutém prostředí, se stává nepřirozeným magnetem pro čtenáře. Její odvaha a vzpurnost v tváři hrůzného krále jsou příběhem, který vás nepustí. Napínavost příběhu je prostě návyková. Princ Kardes, syn krutého krále, je postavou plnou tajemství a temnoty, a jeho vztah s Mesilie je dynamický a plný nečekaných zvratů. Otázka, zda Mesilie dokáže odolat jeho temným nástrahám a zachránit si život, vás bude provázet až do samého konce. Autorka si zaslouží uznání za svou schopnost vytvářet komplexní svět a postavy, které vám zůstanou v paměti ještě dlouho po dočtení knihy. Její styl psaní je poutavý a emotivní, což čtenáři umožňuje úplně se ponořit do děje. Knihu opravdu neodložíte dokud ji nepřečtete celou.

• lucie registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Zdravím autorku tohoto nádherného díla které stvořila. Doufám že se podaří brzy pevná vazba zde na Dobrovským. Hned bych si ji koupila do své sbírky. Přeji mnoho dalších úspěšných titulů. Zdraví Lucie.

• lukáš registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knížku dostala přítelkyně k narozeninám. Udělala ji ohromnou radost. Četla se sama. Po třech dnech chtěla po mě další knihu od autorky. Tak jsem ji objednal knižní Série Mizení. :)

• Eliška registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Nejlepší erotická knížka co můžete najít. Doporučuji všem na dlouhé chladné večery u sklenky dobrého vína

• Triss registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Kniha je určitě pro starší a hlavně pro ty, kteří si užijí hezky žhavé čtení a nejsou příliš nároční. Příběh je spíše pro ženy a vsadím se, že princ Kardes dokáže okouzlit každou! Hrdinové mi byli sympatičtí, příběh hezky plynul a autorky styl se hezky četl. Takže pokud máte rádi přímo pekelné fantasy a divokou erotiku, nemohu více než doporučit.

• Adéla Holendová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Na začátku knihy se seznamuje s novým světem odehrávajícím se v budoucnosti. Krutý Krenus si podmanil spoustu zemí s příslibem pomoci a ochranou před válkou, ale za cenu, že on se stane jediným králem a přetvoří si svět k obrazu svému. A tak se z budoucnosti vracíme do hluboké minulosti. Do doby, kde vládne krutost, násilí a kde Vás i jeden špatný pohled může stát život. Hlavní hrdinkou příběhu je mladá dívka Mesilie, která se těžko vyrovnává s tím, jak rychle se její život změnil a čemu všemu se musí přizpůsobit, aby na sebe neupoutala příliš pozornosti. Jenže jednoho dne zariskuje, a tím, co nesmí, na sebe upoutá pozornost samotného prince Kardese, Krenusova syna. A od té chvíle nastává temná, zvrhlá, dráždivá, žhavá, sexy fáze, kdy Kardes kousek po kousku Mesilii ukazuje, co to znamená někomu patřit. Kniha ale není jen o bravurně napsaných erotických scénách. Kardes má totiž své nečekané, velmi temné tajemství, které jeho vztah s Mesilií hodně komplikuje. A pak je tu stále Krenus, jehož krutost nezná mezí, a i on má s Mesilií své plány. Kdybych měla více času, knihu bych bez problému přečetla na jeden zátah. Bylo to návykové čtení a už teď bych potřebovala další díl.

• Petra Krakešová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tak tuhle knihu budete chtít číst a možná se do ní kousek po kousku budete zamilovávat! Já jí miluju! Kniha se četla jedním dechem. Věřte mi, že budete rozpolcení jako já, jestli ji přečíst během jednoho dne, protože budete potřebovat vědět, kam osud zavane naše hrdiny, nebo si ji šetřit, protože nebudete chtít, aby kniha skončila.  Autorka dala život příběhu, který je plný temnoty, krutosti, zvrácenosti a erotiky, ale prošpikovaný jemným světlem. Užívala jsem si každou stránku, větu, slovo. Hrozně se mi líbilo, že v knize jsou kapitoly, jak z pohledu Mesilie, tak i Kardese a přiznám se, že jsem byla každou jeho kapitolou nadšená. Knihu mohu jen doporučit!

• Alena Kavkova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Kniha je úžasným mixem fantasy a erotiky. Nečekej ale nic pro slabé žaludky. Její drsnost a temné části mě bavili a strašně se těším na druhý díl.

• LenkaLitera registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Musím uznat, že jsem byla velmi mile překvapená. Nečekala jsem, že si mě Chladný král získá, ale stalo se. Oba hlavní hrdiny si zamilujete a budete s očekáváním hltat každou stránku. Erotika se mi moc líbila a měla i správnou temnou část. Originální svět vás zavede do království, kde vládne krutý král Krenus. Věřte, že takového člověka nechcete potkat. Ze čtení mě pěkně mrazilo. Kardes byl padouch, ale měl k tomu svůj důvod. Mesilie byla zase správná tvrdohlavá holka, která porušila sem tam zákony. Nedivím se, že se musela princi podřídit. Všechno bylo hezky promyšlené a konec mě posadil na zadek.

• Simča registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Holky. Pokud se chcete dostat do varu, tak chladný král je jediná kniha na české scéně který vás složí na kolena. Já tolik nečtu tento žánr. Vždy mi to přišlo od jiných autorů hodně okrajově napsáno. Autorka této knihy je jiný level. Přečetla jsem knížku za jediný večer! Budu se těšit na pokračování této famózní erotické Dark Romance.

• Cas_s_knihami registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Moje prvé stretnutie s autorkou dopadlo na výbornú. Musím pochváliť krásnu obállu. Príbeh je pútavý, nabitý pikantnými scénami, ktoré boli opísané na jednotku s hviezdičkou. Najväčším prekvapeným boli pre mňa zvrati a situácie, ktoré boli nepredvídateľné a ktoré ma nútili prečítať knihu za jeden deň. V knihe vystupujú aj nadprirodzené sily, ktoré boli temné a zvrátené. Fantasy s erotikou no čo viac si priať Autorka nás previedla svetom vlády kráľa, ktorý bol nemilosrdný, plný pravidiel, zákazov, príkazov a nemravností. Očakával poslušnosť a pokoru bez slov. Ženy boli len zdrojom potešenia. Ľudia sa delili na vrstvy a každý sa musel podriadiť nieleh kráľovi ale aj princovi Kardesovi. Kardes- zmyselný, temný, krutý a hoci naháňal strach mňa si získal. Od začiatku bola jeho postava ukrytá pod rúškom tajomstva a skutočnosti, ktoré vyplávali na povrch ma dostali. Meselie - mladá, neskúsená, naivná. Pohŕda nielen kráľom ale aj princom. Robí všetko preto aby bola ,, neviditeľná,, a neprišla o to najcennejšie čo má, ale niekedy osud zamieša karty tak že to ani sami nečakáme. ❓Ale čo ak jej duša nevinnosť a neskúsenosť priťahuje človeka, ktorého nenávidí❓ Chémia medzi postavami bola výborná. Napätie, túžba, strach, smrť , spoznávanie svojich pocitov, tela , boj a záchrana vlastného života Vám zaručí divoké čítanie vo svete fantasy s poriadnou dávkou horúcich scén.

• Anna registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Mohu jen poskytnout toto na české scéně chybělo ... Začátek velice rychlí jde se k věci .... Tu energii mezi nimi miluji

• Zuzana Dobiasova registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Hlavná postava Mesilia je mladé dievča z nižších vrstiev, ktoré sa ničoho nebojí, aspoň taký pocit som z nej mala. Na jednej strane rebel, ale na druhej aj romantická, nevinná duša. Postava Kardesa mi bola na úvod nesympatická. Hovorím si, že rozmaznaný princ, drzý, násilný, temný, z toho nič dobré nebude. No vývojom príbehu som si ho začala obľubovať. Veľmi ma bavilo sledovať ‚vzťah‘ Kardesa a Mesilie. Začiatok knihy ponúkal pomalý rozbeh v príbehu a asi v strede nastal nečakaný zvrat. Autorka zasadila do príbehu štipku fantasy a mne padla sánka. Toto som naozaj nečakala. Na mňa je v knihe veľa erotiky, ale vzhľadom na žáner je to pochopiteľné. Taktiež by som prijala viac opisu daného života, prípadne ako sa k nemu dostali. Škoda, že kniha končí a ja neviem, čo sa ďalej bude diať. Ale autorka prisľúbila pokračovanie. Som zvedavá.

• Lucie Svobodová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Jelikož postupně přicházím na chuť fantasy a erotice, po všech těch thrillerech a detektivkách, které čtu dlouhé roky, sáhla jsem po Chladném králi. Protože Fantasy Darkromance? Na to se musím mrknout! Kdo by si nechtěl rozšířit rozhled napříč knižním světem, že jo? Míša má poutavý styl psaní, určitě je knížka čtivá a i přesto, že s tímto žánrem teprve začínám a celkově mu přicházím postupně na chuť, moc mě zaujala a sáhnu jistě i po pokračování, to si totiž nemohu nechat ujít! Autorka nás v úvodu seznamuje s “jejím světem. Nacházíme se v budoucnosti, ale vládce život vrátí o míle do minulosti. Vládne mu krutý král Krenus, který si podmanil řadu zemí. A životu ve své zemi nastavil jasně daná pravidla Představte si, že například nesmíte u sebe mít elektroniku, nosit spodní prádlo a nebo používat jako žena hygienické pomůcky zpět do minulosti, kdy žena byla jen objektem touhy a měla jasně dané své postavení, které nebylo jistě lichotivé. Příběh je vyprávěn z pohledu hlavní hrdinky Mesilie a některé části i z pohledu Kardese, místního prince, který si jde za tím, co chce. Mesilie je klasická “puberťačka - paličatá a se svým názorem. Jak se jí asi žije v takovém světě, kde jsou jasně daná pravidla? Dodržuje je? Nebo se pravidlům brání nebo dokonce staví proti nim? Kardes - krutý a chladný princ, anebo je to tak trochu jinak? Budete ho nenávidět nebo milovat? Dominantní, krásný a zahalený tajemstvím. Ale jakým? A co má v plánu krutý král Krenus? Znáte takový ten pocit, který balancuje na hranici lásky a nenávisti? Tak i ten tady nalezneme. A o neuvěřitelné touze ani nemluvím ! Fantasy část mi vyrazila dech, ale nic z ní nebudu prozrazovat, ať si ten wow efekt užijete v plné parádě. Ale jinak Chcete příběh v neobyčejném světě, protkaný nějakou tou vraždou, zvrhlostí a plnou dávkou elektrizující erotiky? Chcete se červenat? Mesilie a Kardes na vás čekají A upozorněte partnery, že budete dost možná náruživější než normálně
„Smyslnost je zbraň, kterou jen stěží přebijete slušností. A vášeň válka, která se nedá vyhrát prosbami.“ „Omluvy a prosby patří do postele.