Za mě naprosto skvělá kniha, která se perfektně čte. Velmi zajímavý, ale smýšlený příběh. Neobjevuje se v knize spousta jmen, takže se člověk v ní jednoduše orientu. KNIHA JE PRO ME TOP.

• Jana registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Za dva dny jsem ji přečetla super doporučuji ❣️

• Nikuš registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Super krimi. Hlavně mě zaujal popis Černobylu.

• J@ registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Proste super. Jednak musim uznat ze autor celkem verohodne vystihl dobove realie, a dusi postsovetskeho cloveka. Zaujalo me i vyliceni soucasneho geopolitickeho "problemu" (mam-li kulantne nazvat valku mezi Ukrajinou a Ruskem, pohledem obycejneho cloveka. Kniha se cte vyborne a je velky problem se od ni odtrhnout. V jedne casti jsem mel pocit ze to zacina byt celkem jasne, tak jasne, ze to uz brzy snad zacne byt i nudne a v ten moment se to cele zvrtlo, pribeh dostal naprosto necekane zvrat a pribeh zacne ubihat strhujicim zpusobem do sveho finale. Byl jsem uchvacen. Od knihy jsem toho mnoho neocekaval, koupil jsem ji v akci a proto jsem byl velmi mile prekvapen. Proste super, tohle byste si nemeli nechat ujit.

• FK registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Skvěle vystavěný příběh, realisticky vykreslené postavy a poměry zkorumpovaného Ruska a Ukrajiny a k tomu postapokalyptické prostředí oblasti v okolí Černobylu. Výborné čtení

• Kateřina Vršanská registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček

Tak špatnou knížku jsem roky nečetla. Když pominu místo činu - Černobyl, kde jsem strávila skoro čtyři roky života, a díky tomu ty nesmysly co v knížce jsou vidím, řekla bych to takto: Už děti na základní škole se učí, že když se píše dlouhý text, je potřeba si udělat 1) osnovu, aby se člověk neztrácel v čase a prostoru a 2) charakteristiku postav. Kdyby to autor udělal, nenasekal by v knize tolik chyb! Další věcí je, že když člověk ze západu nezná nic o lidech z východu, má pak v knize spoustu trapných a ničím nepodložených klišé. Navíc, úplatky v rublech? To jako vážně? Když už, tak v dolarech. Příběh je lehce předvídatelný a tak je lehké do stránky 100 pochopit motiv vražd a tím pádem odhalit vraha. Tuto knihu nedoporučuji nikomu. Lepší si přečíst jízdní řád nebo starý telefonní seznam.

• Stefani registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Super zamotaný příběh vyšetřování vraždy. Sama bych po knížce nesáhla ale byla jsem mile překvapená

• F.H. registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Přečteno jedním dechem (5 hvězdiček) je téměř přesné - přečteno za jeden den. Skvělý thriller ze zajímavého prostředí.

• Lucie registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

skvela kniha, poutavy pribeh se skvelym zvratem na konci, urcite stoji za to ji venovat cas

• Martin Bučko registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Po zhlédnutí seriálu Černobyl jsem se o tuto tragédii začal zajímat podrobněji a vyhledávám cokoliv, co se věnuje této tématice. Mimochodem, seriál mě donutil prozkoumat, v čem jsem se to koupal v létě 1988 cca 200 km od Černobylu a mám z toho do dneška divný pocit, který tato knížka ve mně ještě více posílila. Autorovi se v knížce podařilo vystihnout děsivou atmosféru jak v současnosti, tak i v době tragédie. Jako bývalý policista si nedokážu představit, že bych musel sloužit někde kolem Pripjati, byť 30 let po tragédii.Trošku jsem se obával toho, jakým způsobem může autor zakomponovat do prostoru Černobylu nějaký kriminální příběh, ale celkem se mu to povedlo. Ta kombinace krminálního příběhu a toho děsivého prostředí, které pořád existuje, předčí kdejaký horor. Když tak koukám na ty své dvě koloběžky, doufám, že ta těžba kovů kolem Černobylu je fikce.

• Step registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Poměrně napínavý příběh jehož největším přinosem je připomenout, že tragédie Černobylu neskončila tím, že se reaktor zalil betonem.

• Radka Vyskočilová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kdo má rád thrillery, tak doporučuji knihu Vlaštovky z Černobylu. I když celou dobu bylo jasné, kdo je vrahem současných obětí, tak zvrat na konci knihy byl nečekaný. Kniha se dobře četla, vykreslila dobu jaderného výbuchu Černobylu, život v Pripjati, i to, jak se žije v okolí dnes. Kapitána Melnyka i detektiva Rybalka jsem si oblíbila hned na začátku knihy, oba si procházejí utrpením a oba se snaží za každou cenu najít sériového vraha, byť každý po svém. Každopádně když jsem četla, že lidé v zakázané oblasti kradou kovové součásti, které se posléze roztaví a vozí do Číny, která z nich vyrábí např. koloběžky pro děti, bylo mi až zle.

• Bohdana Heřmanská registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kromě zajímavých detailů o výbuchu elektrárny a jeho následcích to zas taková bomba není.