Diference ve spotřebním chování mužů a žen E-kniha

Diference ve spotřebním chování mužů a žen E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné dopady na marketingovou orientaci firem. Monografie se zabývá diferencemi mužů a žen pokud jde o spotřebu… Přejít na celý popis

Vánoce voní knihou Knižíšek pro vás přichystal ty nejlepší tipy na knižní dárky! Omrkněte je. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné dopady na marketingovou orientaci firem. Monografie se zabývá diferencemi mužů a žen pokud jde o spotřebu produktů vybraných kategorií, využívání volného a mimopracovního času, mediální chování a další polohy s marketingovým významem včetně zachycení dynamiky vývoje. Významnou část tvoří pohled na odlišností chování mužů a žen v internetovém prostředí, a to jak z hlediska preference sledovaných témat, tak kupního chování a postojů k nákupům na internetu. Hlavním cílem této odborné monografie je identifikovat oblasti s vyšší mírou sblížení ženských a mužských (spotřebních) rolí a současně postihnout, v jakých rovinách se naopak projevy mužů a žen stále výrazněji liší. Dílčím cílem je rámcová segmentace českých spotřebitelů podle vnímání mužských a ženský rolí a postojů k jejich rozdělení ve společnosti, včetně názoru na jejich zobrazování v reklamě. Monografie se opírá o čtyři roviny výzkumu. Data minig agenturních dat MML-TGI společnosti Median, analýzu dat projektu Netmonitor poskytnutých Sdružením pro internetový rozvoj a dvě dotazníková šetření na výběrových souborech 1 054 a 802 respondentů. Výsledky výzkumu této odborné monografie potvrzují udržování rodových stereotypů z hlediska tržních projevů mužů a žen, avšak v mnoha oblastech se projevují tendence snižování diferencí ženských a mužských rolí. Výzkum potvrzuje, že kritérium pohlaví má stále v segmentačních přístupech firem své opodstatnění, avšak zároveň upozorňuje na oblasti, kde jeho význam relativně slábne.

Sdílet

Nakladatel
VeRBuM
jazyk
čeština
Počet stran
264
datum vydání
1.01.2015

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 69 Kč Nápověda