0.0 z 5 hvězdiček
E-kniha254 Kč
E-kniha
Kniha je ve formátech mobi PDF ePUB
299 Kč s DPH
Jsme transparentní
Nová „učebnice designu“ představuje praktické postupy navrhování (nejen) webů. Ve třech obsáhlých kapitolách čtenáře seznámí s mnoha často přehlíženými, ale přitom nejdůležitějšími základy designérského řemesla. Podrobně představí všechny, s nimiž designér na každé zakázce pracuje — budoucí uživatele, zadavatele zakázky i vlastní vývojářským… Přejít na celý popis
Ať už je vám -náct nebo patříte mezi zkušenější čtenáře, Young Adult čtení za 199 Kč potěší knihomoly nehledě na věk. Více informací
Nová „učebnice designu“ představuje praktické postupy navrhování (nejen) webů. Ve třech obsáhlých kapitolách čtenáře seznámí s mnoha často přehlíženými, ale přitom nejdůležitějšími základy designérského řemesla. Podrobně představí všechny, s nimiž designér na každé zakázce pracuje — budoucí uživatele, zadavatele zakázky i vlastní vývojářským tým — a věnuje se jejich vzájemným vztahům a častým úskalím spolupráce. Detailně vás provede celým procesem vzniku nového webu či aplikace od poptávky po dokončení, upozorňuje na důležitá a kritická místa, kde designéři často chybují, a poskytuje mnohé praktické návody a cenné rady.
Tato knížka vás nenaučí, jak dostávat nápady, jak kreslit čáry nebo držet tužku. Ale snaží se rozkrýt a pomoci pochopit všechno to ostatní, co je pro design úspěšných webů — ale třeba i aplikací, židlí nebo domů — tolik důležité a pohříchu bývá v každodenní praxi opomíjené. První kapitola pojednává o pozadí práce designéra a ukazuje, jak klíčové a určující jsou vztahy mezi všemi zúčastněnými aktéry a jak je lze využít k vytvoření dokonalého designu. Prostřední, nejobsáhlejší část podrobně prochází všechny kroky designové zakázky: jak získat všechny podklady i jak je zpracovat, čemu všemu a v jakém pořadí se věnovat, abychom dosáhli skvěle fungujícího výsledku. Třetí kapitola se pak soustředí na vizuální stránku a ukazuje, jak pracovat s grafickými prvky, prostorem, barvami a jak jejich pomocí maximalizovat účinek designu.
Pár slov o autorovi:
Petr „Pixy“ Staníček — designér, vývojář, analytik a dlouholetý popularizátor nových trendů v tvorbě webů a aplikací. Jeden z prvních blogerů na českém internetu, sloupkař a publicista. V oboru designu, médií, reklamy a později i navrhování a tvorby webů pracuje profesionálně přes 20 let. Podílel se na tvorbě prvních pravidel přístupnosti webů pro Vládu ČR, pracoval pro mnoho významných firem i institucí, jeho služeb využívají klienti z celého světa.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.