0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
339 Kč s DPH
Jsme transparentní
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru… Přejít na celý popis
-
357 Kč s DPH Skladem (vybrané prodejny)
Knížka patří pod stromeček! Vyberte si z velkých obrazových publikací a dětských knih za skvělé ceny! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Online marketing
-
Tohle je marketing!
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Marketingová komunikace
-
Obsahový marketing
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Marketing management
-
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
-
Moderní marketingová komunikace
-
Marketing bez reklamy
-
Strategický marketing
-
Základy marketingu
-
Copywriting
-
Moderní marketingová komunikace
-
SEO
-
Sklik Jednoduše
-
Na volné noze
-
AKCE Jak na sítě
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Webcopywriting pro samouky
-
Copywriting
-
Copywriting
-
Marketing služeb - efektivně a moderně
-
Marketingový výzkum
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?
Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.
Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:
- Reklama na Internetu
- Marketingová komunikace
- Podpora prodeje
- Public Relations
- Přímý marketing
- Internetové komunikační prostředky
- Vyhodnocování marketingové komunikace
Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.
O autorovi:
Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- Romantici ze záhrobí: Kouzelný příběh, který vám změní pohled na život i na smrt | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE
- Jeden z největších knižních bizárů a další tipy na super čtení | Vánoce voní knihou #4
- Za katrem: Jaké to je pracovat mezi vrahy a zloději?| RECENZE
- Krkavčí soud: Syrová detektivka plná mrazivé atmosféry a autentických postav | RECENZE
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Božští rivalové - strhující příběh, který vás emocionálně rozloží | RECENZE