5.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech PDF ePUB
212 Kč s DPH
Jsme transparentní
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Nekupujte dárky na pumpě! Elektronické dárkové poukázky vás zachrání i 24. prosince ve čtyři odpoledne! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Projektový management v praxi
-
Marketing management
-
Management rizik projektů
-
Moderní marketingová komunikace
-
Budování vztahů se zákazníky
-
Mezinárodní marketing
-
Personální řízení
-
Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů
-
Průvodce úspěšného obchodníka
-
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
-
Procesní řízení pro manažery
-
Tohle je marketing!
-
Networking
-
Personalistika pro manažery a personalisty
-
Management
-
Šest pilířů manažerského úspěchu
-
Management v ošetřovatelství
-
Finanční management
-
Projektový management
-
Projektový management
-
Moderní hotelový management
-
Service Design Management
-
Kreativní management v praxi
-
Základy teorie krizového managementu
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- Romantici ze záhrobí: Kouzelný příběh, který vám změní pohled na život i na smrt | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE
- Jeden z největších knižních bizárů a další tipy na super čtení | Vánoce voní knihou #4
- Za katrem: Jaké to je pracovat mezi vrahy a zloději?| RECENZE
- Krkavčí soud: Syrová detektivka plná mrazivé atmosféry a autentických postav | RECENZE
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Božští rivalové - strhující příběh, který vás emocionálně rozloží | RECENZE