Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy E-kniha

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou… Přejít na celý popis

Radka Třeštíková: Bábovky na konci světa Volné pokračování bestselleru Bábovky plné známých i nových postav, vztahů a emocí. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu

Sdílet

Nakladatel
Grada
jazyk
čeština
Počet stran
280
datum vydání
1.01.2007

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 319 Kč Nápověda