Hitmakeři

Kniha ( měkká vazba )

Na prodejně

330 Kč s DPH
Běžně 369 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se… Přejít na celý popis

3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA! A zaplatit v prodejně můžete i celou řadou firemních benefitů. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například: ?proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“) ?že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu ?že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct ?jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí ?že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy ?jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele ?proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny ?jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu ?proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít ?že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu  

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
Rozměr
142 x 215 x 18
jazyk
čeština
Počet stran
344
datum vydání
1.06.2017
isbn
978-80-7555-026-2
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
5.06.2024
ean
9788075550262

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

3.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 330 Kč Nápověda