5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a… Přejít na celý popis
-
214 Kč s DPH Ihned ke stažení
Je libo nové čtení pro vaši čtečku? Ulovte si e-knihu od Grady se slevou 33 %! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Marketingové myšlení
-
Podnikové řízení
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Anti Level Marketing
-
Moderní retail marketing
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
AKCE Anatomie rozhodování
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Image a firemní identita
-
Sami v moři konkurence
Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 15
- isbn
- 978-80-247-1535-3
- Počet stran
- 280
- datum vydání
- 1.07.2007
- ean
- 9788024715353
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE