Nadnárodní společnosti v České republice
Nadnárodní společnosti v České republice - Ladislav Blažek,Alena Šafrová Drášilová Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Jsou velké, silné, vysoce produktivní. Vytváří hodnotu pro zákazníky, dávají lidem práci, jsou společensky odpovědné. Působí v globálním měřítku, vymykají se kontrole trhů i států. Neslouží primárně obecnému blahu, nýbrž zisku svých vlastníků. Jsou produktem i zdrojem globalizace. Vzbuzují velké naděje a vyvolávají velké obavy. Jsou předmětem… Přejít na celý popis

Ana Huang: Král hněvu Dante Russo, bezohledný a arogantní miliardář, se ocitá v nečekaném zasnoubení s krásnou dědičkou šperkařského impéria, Vivian Lau. Co začíná jako vydírání, se mění v něco, co Dante nemůže ignorovat... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Jsou velké, silné, vysoce produktivní. Vytváří hodnotu pro zákazníky, dávají lidem práci, jsou společensky odpovědné. Působí v globálním měřítku, vymykají se kontrole trhů i států. Neslouží primárně obecnému blahu, nýbrž zisku svých vlastníků. Jsou produktem i zdrojem globalizace. Vzbuzují velké naděje a vyvolávají velké obavy. Jsou předmětem zvýšené pozornosti sociálních myslitelů. Jsou opěvovány liberálními ekonomy a zatracovány atiglobalizačními aktivisty. Široká veřejnost k nim má převážně ambivalentní vztah.

Jde o nadnárodní společnosti – fenomén současného světa.

Jaké vlastně ve skutečnosti jsou? Jak jsou organizovány a řízeny? Co přinášejí? Jak velký je jejich vliv? Tyto i další otázky si kladli autoři, když zkoumali roli nadnárodních společností v celosvětovém měřítku a v podmínkách České republiky, kde jejich vstup, datující se od počátku poslední dekády dvacátého století, přinesl zásadní ekonomické i celospolečenské efekty.

Kniha je rozdělena do šesti kapitol: Vznik a vývoj nadnárodních společností, Vstup nadnárodních společností do českého prostředí, Formy uspořádání nadnárodních společností, Organizace a řízení nadnárodních společností, Kultura nadnárodních společností a Budování image nadnárodních společností.

Kniha je určena všem zájemcům o tuto zajímavou problematiku, manažerům z praxe i studentům ekonomických oborů.

Sdílet

Počet stran
240
datum vydání
1.10.2013
isbn
978-80-7400-478-0
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
12.06.2020
ean
9788074004780
Rozměr
160 x 235 x 13
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda