Start With Why

Autor Simon Sinek

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

312 Kč s DPH
Běžně 349 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Simon Sinek's recent video on 'The Millennial Question' went viral with over 150 million views. Start with Why is a global bestseller and the TED Talk based on it is the third most watched of all time.Why are some people and organisations more inventive, pioneering and successful than others? And why are they able to repeat their success… Přejít na celý popis

H. D. Carlton: Haunting Adeline: Stíny nad Adeline Extrémy vzrušují! Nestyďte se přiznat, že jste zvědaví. Dark romance, která rozdělila internet je tady!. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Simon Sinek's recent video on 'The Millennial Question' went viral with over 150 million views. Start with Why is a global bestseller and the TED Talk based on it is the third most watched of all time.Why are some people and organisations more inventive, pioneering and successful than others? And why are they able to repeat their success again and again?In business, it doesn't matter what you do, it matters WHY you do it.Start with Why analyses leaders like Martin Luther King Jr and Steve Jobs and discovers that they all think in the same way - they all started with why.Simon Sinek explains the framework needed for businesses to move past knowing what they do to how they do it, and then to ask the more important question-WHY?Why do we do what we do? Why do we exist? Learning to ask these questions can unlock the secret to inspirational business. Sinek explains what it truly takes to lead and inspire and how anyone can learn how to do it.

Sdílet

Nakladatel
Penguin
Rozměr
127 x 196 x 28
datum vydání
6.10.2011
ean
9780241958223
Počet stran
256
Hmotnost
184 g
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
Vydání
1
isbn
978-0-241-95822-3

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.4 z 5 18 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Zuzka registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Doporučuji k přečtení, stojí k zamyšlení.

    Přečíst více
  • Vladimír Hřebíček registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

    Kniha splnila moje očekávání. Na příkladech ukazuje jak je důležité mít nějaký vnitřní motoro toho, co děláme - mít své Proč. Některé z uvedených příkladů působí trochu uměle, když je autor propojil s tématem své knihy.

    Přečíst více
  • Pete registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Nechcí být člověk, který sráží hodnocení nějaké knihy, každopádně jsem docela váhal, zdali dát dvě nebo tři hvězdy. Každému, kdo něco málo ví o podnikání, financích, ekonomii atd. mu bude tato kniha připadat spíše úsměvná. Autor prezentuje stále jedny a ty samé argumenty, které se točí okolo toho, že by firma měla vědět PROČ dělá, to co dělá. Za mě je to zajímavá myšlenka, ale pokud někdo chce uspět, musí pro to něco udělat. Tato kniha nikomu nepomůže být lepším podnikatelem. Je to pouze teorie.

    Přečíst více
  • Kristyn registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Pecka pecka pecka!

    Přečíst více
  • PM registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Tato kniha výborně prezentuje příklady z reálného světa. Jedním z příkladů, jež se v této knize objeví víckrát je firma Apple. Autor se snaží hlavně o vysvětlení toho, proč je důležité vědět proč něco chcete, než co a jak. Nicméně tuto knihu hodnotím 3 hvězdami především z důvodu, že autor své myšlenky neustále opakuje a z knihy jsem si v porovnání s ostatní odbornou literaturou vlastně nic moc neodnesl. Mám z toho zkrátka takové rozpoluplné pocity. Proto 3/5

    Přečíst více
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 312 Kč Nápověda