The Innovator´s Way : Essential Practices for Successful Innovation
The Innovator´s Way : Essential Practices for Successful Innovation - Peter J. Denning,Dunham Robert Nedostupné

The Innovator´s Way : Essential Practices for Successful Innovation

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Two experts show that innovation is a skill that can be learned and describe eight essential practices for achieving success. Innovation is the ruling buzzword in business today. Technology companies invest billions in developing new gadgets; business leaders see innovation as the key to a competitive edge; policymakers craft regulations to… Přejít na celý popis

Severský podzim se slevami až 60 % na krimi a thrillery je tu! Podzim je ideální čas na to, ponořit se do temných a mrazivých příběhů, které vás udrží v napětí až do poslední stránky. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Two experts show that innovation is a skill that can be learned and describe eight essential practices for achieving success. Innovation is the ruling buzzword in business today. Technology companies invest billions in developing new gadgets; business leaders see innovation as the key to a competitive edge; policymakers craft regulations to foster a climate of innovation. And yet businesses report a success rate of only four percent for innovation initiatives. Can we significantly increase our odds of success? In The Innovator's Way, innovation experts Peter Denning and Robert Dunham reply with an emphatic yes. Innovation, they write, is not simply an invention, a policy, or a process to be managed. It is a personal skill that can be learned, developed through practice, and extended into organizations. Denning and Dunham identify and describe eight personal practices that all successful innovators perform: sensing, envisioning, offering, adopting, sustaining, executing, leading, and embodying. Together, these practices can boost a fledgling innovator to success. Weakness in any of these practices, they show, blocks innovation. Denning and Dunham chart the path to innovation mastery, from individual practices to teams and social networks.

Sdílet

Nakladatel
MIT Press
Rozměr
154 x 229 x 25
jazyk
angličtina
Počet stran
464
Vydání
1
isbn
978-0-262-51812-3
Vazba
měkká vazba
datum vydání
17.12.2012
ean
9780262518123

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda