5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba312 Kč
Běžně 349 Kč
Kniha
2 050 Kč s DPH
Běžně 2 290 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů,… Přejít na celý popis
Je odvaha říct ano, nebo je odvaha říct ne? A jak by se osud mladé Židovky Ady vyvíjel dál, kdyby se rozhodla pro jedno či pro druhé? Více informací
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
5.0 z 5 3 hodnocení čtenářů
3× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
5 z 5 hvězdiček Luboš Šlapanský registrovaný uživatel
Marketing Managment je pravou biblí pro všechny, kteří se zajímají o marketing. Pokud se chcete dozvědět podstatu marketingu, potřebujete právě tuto knihu. Mám ji zařazenou v knihovně a stále v ní při listování nacházím nové a nové informace.
Kniha, Grada, 2013, 9788024741505
5 z 5 hvězdiček wnikisek registrovaný uživatel
Ke zvládnutí zkoušek z marketingu a pochopení problematiky určitě doporučuji.
Kniha, Grada, 2013, 9788024741505
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.