4.6 z 5 50 hodnocení čtenářů

35× 5 hvězdiček 11× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Hervys registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

!!!!POZOR RECENZE OBSAHUJE SPOILER!!!! Trošku slabší začátek oproti Kopírákovi, který mě bavil hned od začátku. V čem se ale knihy neliší je neskutečná brutalita, napínavý děj a zajímavé postavy. Konec mi přišel opět trochu překombinovaný. Měl jsem dva typy na vraha a trefil jsem. Bylo to trochu zklamání, protože mi přijde že v každé druhé knize je to někdo, kdo vlastně napomáhá chytit vraha, policie, technik nebo laboratoř. Nicméně kniha se opravdu dobře četla a určitě bych ji doporučil.

• Cinka001 registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Za mě rozhodně lepší než Kopírák, četlo se to dobře, svižné tempo. Děj mi nepřišel tak uspěchaný, jako u Kopíráka. Oddechové čtení, docela napínavé do konce.

• Veronika Stinková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Svižné tempo, hezky psané. Spokojenost!

• Cathy registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Upřímně ani nevím jestli se mi líbila nebo ne ... Možná jsem celou dobu byla okouzlena dějem Kopíráka a čekala na "ono" pokračování a o tomhle tahle kniha není, i když to na konci autorka zmíní (takže očekávám 3. díl). Netvrdím, že tento děj byl hrozně špatný, mělo to svůj vlastní, místy mrazivý děj, ale přeci jen, Kopírák byl lepší a za mě nastavil laťku mnohem výš. Člověk akorát přemýšlí, když tam jedou vraždy tak ve velkém, kdo tam ještě vůbec žije? 😀

• Natalkys registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Skvělá kniha plná násilí a zvratů. Určitě doporučuji

• Pavel Černý registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Stejně jako Kopírák, je Číslo 20 plné násilí, vražd, napětí a zvratů. A je to stejně úžasná knížka. Sam Holland se s tím prostě nepáře.

• Pavlína Krýslová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

po přečtení této knihy, jsem si šla honem rychle i pro Kopíráka. Doporučuji

• Tereza Sopúšková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Sam Holland - Číslo 20 ⭐⭐⭐⭐⭐ Počet strán: 392 Vydavateľstvo: @nakladatelstvi_kalibr Žáner: #detektivka #thriller Veľmi dobrá kniha! Do posledných strán sme netušili, kto za tým všetkým stojí a dokonca aj pri jemnom náznaku mi absolutne necvaklo, skoro som zošedivela! Objavenie tiel na skládke, označené číslom... Prečo? a kto? Adam, hlavný vyšetrovateľ a jeho tým sa do toho pustia po hlave a aj keď Adam tuší a jeho ex Romi ho núti otvoriť oči je dlho slepý až do únosu kolegovej manželky. Potom už dá na Romine slová a konečne sa začne uberať tým správnym smerom. Dej bol perfektný, rýchly a detaili vrážd boli výborné opísané. Autorka nechá čitateľa v napätí a aj keď som si myslela ku koncu, že už máme toho psychopata dolapeneho a vysvetlil svoj motív, ešte sme neskončili! A tu je otázka, čo všetko dokáže sadistické týranie dieťaťa? Aké dieťa vyrastie? dobrý a úspešný človek? Alebo totálny psychopat, manipulátor a sériový vrah, ktorý si ďalšieho pestuje aby dokonal jeho prácu pre prípad núdze? Za #spolocnecitanie ďakujem Petra Turnová Nina Maybe #recenzieTerka #kniznarecenzia #skbookstagram #milujemeknihy2 #samholland #cislo20 Obsah: #vyšetrovanie #krimi #sériovývrah #sériovévraždy #vraždy #detektívka Další nervydrásající thriller od autorky bestsellerového Kopíráka. Nález mrtvého muže na černé skládce, jehož tělo už stihly napůl ohlodat krysy, je sice drsný, ale detektiv Adam Bishop už si zvykl na ledacos. Když však kousek od oběti objeví nastříkané číslo XII a nedaleko číslo XIV, dojde mu krutá skutečnost: mezi odpadky se tu nejspíš nachází mrtvol víc. Hon na sériového vraha se rozbíhá – a velice brzy se Adama začne dotýkat i osobně. Zná totiž toho, kdo stanovil první číslo – dvacet – a zahájil odpočítávání. Sice ho chytili a uvěznili, ale zdá se, že ani mříže nezabrání tomu, aby bylo jeho hrůzné dílo dokončeno…

• PetraZ registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Kopírák byl dobrý a tohle bylo ještě lepší. Super příběh plný napínání, zvrácenosti a krve. Moc mě bavily postavy Adama a Romilly. Konec vlastně dobrý, ale otevřený a nejraději bych se začetla do možného pokračování.

• Monika Opavová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Napínavá čtivá kniha Doporučuji

• PetkaHavlu registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Napínavá,strhující a s nečekaným koncem!!!!

• Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Sam Holland je autorkou KOPÍRÁKA, který minulý rok u nás rozdělil knižní komunitu. Buď se kniha líbila moc nebo vůbec. Já jsem patřila do té první skupiny a byla jsem zvědavá, co si pro nás autorka připravila tentokrát. ČÍSLO 20 je opravdu thriller se vším všudy, v některých pasážích hodně, hodně tvrdý. V hlavě jsem měla několikrát myšlenky, že toto nemohla napsat žena :-D, co ji kdo proboha udělal, že má tak zvrácenou fantazii :D … Za mě čtivost geniální, nedalo se od knihy odtrhnout! Taky jsem nedávno četla Za zamčenými dveřmi od F. McFadden a ano, bylo to podobné, ale mně to vůbec nevadilo, čtení jsem si naprosto užila a hodnotím úplně stejně jako Freidu a to plným počtem. Zaslouženě! Čas strávený s touto knihou mě bavil a naplňoval. Opět krátké kapitoly díky, kterým děj odsýpal až někdy zbytečně rychle. Maličkosti, které mi vadily v Kopírákovi, tady už nebyly, takže za mě velká spokojenost a budu se moc těšit na další počin autorky. Hlavní hrdina Adam Bishop je zajímavá postava, snad se s ním potkáme i v dalších knihách. Moc se mi líbí, jak paní Holland propojuje své knihy. Celkově vše originální od obálek, ořízek až po příběhy. Děkuji a doporučuji.