Reklamace a vrácení zboží

 

Jak postupovat při reklamaci

Je se zbožím něco v nepořádku? Můžete jej reklamovat následujícími způsoby. 

1) Reklamace objednávky s osobním odběrem

Reklamaci provedete osobně na jakékoliv prodejně Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). S sebou si vezměte reklamované zboží a doklad o nákupu. Pro rychlejší vyřízení můžete předem dát vědět na reklamace@knihydobrovsky.cz nebo nám zavolat na telefon zákaznické podpory, kde vám rádi poradíme.

Chci vrátit peníze

Svůj požadavek sdělíte kolegům na prodejně, kteří s vámi situaci rádi vyřeší. Vrácení peněz se nevztahuje na platbu dárkovými poukázkami a zaměstnaneckými benefity: Pluxee, Fokus Pass a kartu Multipass, Unišek, Unišek + FKSP a Cadhoc, Edenred Ticket Benefits a vouchery Dáme Knihu - zde je možnost výměny zboží za jiné či vystavení dárkového poukazu.

Chci vyměnit zboží

Zboží můžete vyměnit za jiné ve kterékoliv prodejně Knihy Dobrovský  (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský), a to buď výběrem zboží z prodejny nebo e-shopovou objednávkou s osobním odběrem v prodejně, kde chcete měnit. Zboží pak vyměníte při vyzvednutí. Nové zboží musí mít stejnou či vyšší hodnotu než původní. Cenový rozdíl doplatíte v hotovosti nebo kartou.

2) Reklamace objednávky doručené přepravní společností či jako balík na prodejnu

K vrácení či reklamaci zboží využijte výše uvedený online formulář.

Reklamace elektronických čteček knih Pocketbook s Vámi vyřeší zákaznická podpora této společnosti. 

Zákaznická podpora pro značku Pocketbook:
 
 
Reklamaci elektronických čteček ostatních značek nelze provést v prodejnách. K vrácení či reklamaci zboží využijte výše uvedený online formulář.
 
Pokud si nevyberete z naší nabídky přepravců v online formuláři, můžete nám zboží zaslat na adresu E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9 vlastním způsobem. V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, kopie daňového dokladu nebo číslo objednávky, telefonní číslo nebo e-mail, abychom vás mohli kontaktovat. Balíček prosím nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být převzata a bude vám vrácena zpět jako nedoručená.
 
V případě uznané reklamace máte nárok také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii podacího lístku z ČP na reklamace@knihydobrovsky.cz . Náklady na přepravu vám proplatíme.

Chci vrátit peníze

V případě vrácení peněz je částka standardně vrácena stejným způsobem, jakým byla zaplacena původní objednávka. Pokud jste objednávku platili dobírkou, přiložte k balíčku číslo bankovního účtu, kam můžeme částku za vrácené zboží zaslat. Pošleme ji do 30 dnů od uznání reklamace.

Chci vyměnit zboží

Poškozené či vadné zboží vyměníme za nový kus. V tomto případě platíme zaslání vždy my. Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným používáním. Reklamovat můžete celou objednávku nebo její část.

Výměna zboží za jiné je možná pouze na našich prodejnách. Pokud zboží zašlete na adresu e-shopu, bude Vám zaslán elektronický voucher v hodnotě vráceného zboží, který můžete využít při tvorbě nové e-shopové objednávky vložením přímo v košíku.

Jak postupovat při vrácení

Nejste se zbožím zakoupeným na e-shopu spokojení? Bez udání důvodu jej můžete vrátit do 14 dní od zakoupení. Musí být nepoškozené a nepoužité. Celý nákup nebo jeho část můžete vrátit těmito způsoby.

1. Osobně

Stavte se na jakoukoliv prodejnu Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). Vezměte si s sebou zakoupené zboží a doklad o nákupu. Osobní způsob vrácení zboží neplatí pro elektronické čtečky knih. Ty prosím pošlete na adresu e-shopu viz níže. 

2. Poštou nebo přepravní společností

K vrácení či reklamaci zboží využijte výše uvedený online formulář.

Pokud si nevyberete z naší nabídky přepravců v online formuláři, můžete nám zboží zaslat na adresu E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9 vlastním způsobem. V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, popis vady, kopie daňového dokladu nebo číslo objednávky, telefonní číslo nebo e-mail, abychom vás mohli kontaktovat. Balíček prosím nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být převzata a bude vám vrácena zpět jako nedoručená.

Tyto informace mají pouze poradní charakter. Chcete-li se dozvědět víc, doporučujeme přečíst náš reklamační řád.

Máte něco na srdci?

Kontaktujte nás