Reklamace a vrácení zboží
Jak postupovat při reklamaci
Je se zbožím něco v nepořádku? Můžete jej reklamovat následujícími způsoby.
1) Reklamace objednávky s osobním odběrem
Reklamaci provedete osobně na jakékoliv prodejně Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). S sebou si vezměte reklamované zboží a doklad o nákupu. Pro rychlejší vyřízení můžete předem dát vědět na reklamace @knihydobrovsky.cz nebo nám zavolat na telefon zákaznické podpory, kde vám rádi poradíme.
Chci vrátit peníze
Svůj požadavek sdělíte kolegům na prodejně, kteří s vámi situaci rádi vyřeší. Vrácení peněz se nevztahuje na platbu dárkovými poukázkami a zaměstnaneckými benefity: Sodexo, Fokus Pass a kartu Multipass, Unišek, Unišek + FKSP a Cadhoc, Edenred Ticket Benefits a vouchery Dáme Knihu - zde je možnost výměny zboží za jiné či vystavení dárkového poukazu.
Chci vyměnit zboží
Zboží můžete vyměnit za jiné ve kterékoliv prodejně Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský), a to buď výběrem zboží z prodejny nebo e-shopovou objednávkou s osobním odběrem v prodejně, kde chcete měnit. Zboží pak vyměníte při vyzvednutí. Nové zboží musí mít stejnou či vyšší hodnotu než původní. Cenový rozdíl doplatíte v hotovosti nebo kartou.
2) Reklamace objednávky doručené přepravní společností či jako balík na prodejnu
Objednávku můžete rovnou poslat na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9. Pro urychlení vaší reklamace doporučujeme do balíčku vložit kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace a vaše telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Pro jednodušší vyřízení nám předem napište na reklamace @knihydobrovsky.cz.
Reklamace elektronických čteček knih Pocketbook s Vámi vyřeší zákaznická podpora této společnosti.
V případě reklamace balíčku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (reklamace@knihydobrovsky.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci.
Chci vrátit peníze
V případě vrácení peněz je částka standardně vrácena stejným způsobem, jakým byla zaplacena původní objednávka. Pokud jste objednávku platili dobírkou, přiložte k balíčku číslo bankovního účtu, kam můžeme částku za vrácené zboží zaslat. Pošleme ji do 30 dnů od uznání reklamace.
V případě uznané reklamace máte nárok také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii podacího lístku z ČP na reklamace@knihydobrovsky.cz . Náklady na přepravu vám proplatíme. Balíček prosím nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být převzata a bude vám vrácena zpět jako nedoručená.
Chci vyměnit zboží
Poškozené či vadné zboží vyměníme za nový kus. V tomto případě platíme zaslání vždy my. Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným používáním. Reklamovat můžete celou objednávku nebo její část.
Výměna zboží za jiné je možná pouze na našich prodejnách. Pokud zboží zašlete na adresu e-shopu, bude Vám zaslán elektronický voucher v hodnotě vráceného zboží, který můžete využít při tvorbě nové e-shopové objednávky vložením přímo v košíku.
Jak postupovat při vrácení
Nejste se zbožím zakoupeným na e-shopu spokojení? Bez udání důvodu jej můžete vrátit do 14 dní od zakoupení. Musí být nepoškozené a nepoužité. Celý nákup nebo jeho část můžete vrátit těmito způsoby.
1. Osobně
Stavte se na jakoukoliv prodejnu Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). Vezměte si s sebou zakoupené zboží a doklad o nákupu. Osobní způsob vrácení zboží neplatí pro elektronické čtečky knih. Ty prosím pošlete na adresu e-shopu viz níže.
2. Poštou nebo přepravní společností
Objednávku pošlete na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9. V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, kopie daňového dokladu, číslo objednávky, telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. V případě vrácení peněz je standardně částka vrácena stejným způsobem, jakým byla uhrazena původní objednávka. Pokud jste objednávku platili dobírkou, přiložte k balíčku číslo bankovního účtu, kam můžeme částku za vrácené zboží zaslat. Pošleme ji do 14 dnů ode dne, kdy nám balíček dorazil.
V případě vracení balíčku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (reklamace@knihydobrovsky.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci.
3. Zdarma přes Zásilkovnu
Prosíme o strpení. Vzhledem k vytíženosti Zásilkoven může doručení trvat až 14 dní. Stav si můžete hlídat pomocí sledovacího čísla na podacím lístku zde →