4.8 z 5 hvězdiček
pevná vazbaRozhled na... - Jak funguje knižní marketing? Proč jsou některé knihy tolik vidět?
Adam vám ve svém podcastu vysvětlí, jak funguje knižní marketing. Knížek vychází obrovské množství a každá chce zabojovat o své místo na slunci. Nicméně některé mají výhodu. Nakladatelé je určí jako zásadní tituly, které mají potenciál, a přesně takovým titulům se primárně věnuje knižní marketing. Není to ovšem pouze o investovaných penězích. Svou roli hraje i prostý fakt, že některých knížek jsou vyrobeny desítky tisíc a jiných klidně pár set.
Mohlo by vás zajímat
4.8 z 5 hvězdiček
pevná vazbaMagický příběh z pera bestsellerové autorky Karin Krajčo Babinské vás zavede do světa, kde se rodinná tajemství prolínají s bylinkami,...
Nejnovější recenze
-
Radka Třeštíková a její novinka Bábovky na konci světa opět rozděluje čtenáře | RECENZE
Radka Třeštíková je ikonou literárního světa. Pravidelně se objevuje v mediích a na sociálních sítích velmi často budí jistou...
-
Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
Když někdo pronese větu „co by se tak asi mohlo pokazit…“ na 99,9 % se skoro vždy něco pokazí. Tak je to i v případě Whitney....
-
Třpytivá: Druhý díl, který zvedá laťku celé série opravdu vysoko! | RECENZE
Mám zrovna svoje „fae“ (knihy zasazené do mytických či kouzelných říší, kde vládnou nadpřirozené bytosti) období a tak s...