Rozhled na... - Jak funguje knižní marketing? Proč jsou některé knihy tolik vidět?

Adam vám ve svém podcastu vysvětlí, jak funguje knižní marketing. Knížek vychází obrovské množství a každá chce zabojovat o své místo na slunci. Nicméně některé mají výhodu. Nakladatelé je určí jako zásadní tituly, které mají potenciál, a přesně takovým titulům se primárně věnuje knižní marketing. Není to ovšem pouze o investovaných penězích. Svou roli hraje i prostý fakt, že některých knížek jsou vyrobeny desítky tisíc a jiných klidně pár set.

Mohlo by vás zajímat

Čarodějky - Karin Krajčo Babinská BESTSELLER

4.8 z 5 hvězdiček

pevná vazba

Magický příběh z pera bestsellerové autorky Karin Krajčo Babinské vás zavede do světa, kde se rodinná tajemství prolínají s bylinkami,...

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s přáteli!

Sdílet Sdílet

Nejnovější recenze