Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 4 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Tom K. registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Zajímavý pohled na to, jak fungují emoce a jak se s nimi dá pracovat, je to spíš takový model efektivního předcházení a řešení konfliktů. Hodně problémů se dá vyřešit už jen tím, že si uvědomíme, kde sami děláme chybu. Doporučuji!

    Přečíst více
  • Jana registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Ke knize Komunikace v konfliktu nemohu napsat nic negativního. Kniha je velmi poučná a přesto čtivá. Dokázala mi otevřít oči a pohlédnout do scénářů života, s kterými se každý den setkávám, ale nikdy jsem jim nevěnovala pozornost. Velmi doporučuji.

    Přečíst více
  • Alena registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Zajímavá,poučná kniha pro každého,koho zajímá efektivní komunikace nejen v okruhu rodinného života,ale i v mezilidských vztazích.Předcházení osobních konfliktů je zde mimo jiné v souvislosti s našimi emocemi a jejich zvládání.Mnoho skutečností jsem při čtení uvědomila spolu s návody,jak se při různých situacích,které život přináší,zachovat.Zajímavá je i skutečnost ,že kniha je napsána autorem,který pracoval u zásahové jednotky ve vězení.Pokud tedy máte zájem o řešení mezilidských konfliktů,tedy o "model" lidské komunikace,knihu mohu jen doporučit.

    Přečíst více