4.4 z 5 77 hodnocení čtenářů

41× 5 hvězdiček 24× 4 hvězdičky 12× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• S.nosem.v.knize registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Nenáročná jednohubka s předvídatelným dějem - vše myšleno v dobrém. Postavy byly sympatické a už se těším na další díly (mezi Mattem a Sabrinou to pěkně jiskří a Kennedy s Kate? Na ty dva se těším asi nejvíc!)

• Jarmila Burkoňová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Krásné a poutavé čtení. Už se těším na druhý díl.

• Lenka Šnebergerová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tato kráska mě láká svou anotací a já neodolala.😅 Už při přečtení jejich prvního setkání jsem se musela usmívat. 😁Jeho nevědomost ho dostala do humorné, ale svízelné situace. Laura není žádný nový zaměstnanec, 🫣ale někdo kdo ho chce dostat za mříže. Co na tom, že ho láká s ní filtrovat nebo být jí nablízku. A i přes to kdy ona ho už po tom úvodním setkání odpálkuje😎. Na to není zvyklí. 🤣 Během toho všeho hledání důkazů o vině či nevinně, je to pomalu sbližuje. Lara se snaží nevidět v něm to dobré, musí se řídit předpisy a prověřit vše. A navíc tento případ by ji mohl vynést blíž k vysněné práci. Tedy jen za předpokladu, že je Ian vinen. 😎 ❤️❤️❤️ Oba dva mě svými slovníku přestřelkami bavili a celkově jejich příběh byl skvělý. Jen prostředí ve kterém se vše odehrávalo a to vše okolo mi bylo dost nesrozumitelné😅 a když pak došlo na lámání chleba a rozuzlení celé zápletky, čekala jsem asi větší drama.🧐 Něco víc akčního, což se nakonec nekonalo. Oba dva si skoro hned vše vyříkali a přišli s řešením jak z toho ven, prakticky během chvíle🫣🫰 Ale i tak jsem si knížku velmi užila a už teď se těším na příběh Matta.

• Klára Tomková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knihu doporučuji za mě to bylo přečtené do 3 dnů, nedalo se přestat. Kniha splnila me očekávání

• Alena registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha kde je více příběh než přeplněné stránky sexu. Kniha mi přinesla po přečtení opravdu příjemný pocit a určitě si koupím další díl z této kolekce. Za mě doporučuju

• Petra Kolihová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Nebyl to špatný příběh, ale do erotického románu to má bohužel daleko. Neurazí, ani nenadchne.

• Diana registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Četlo se to samo, i když možná Matt se mi líbil víc a teď se těším na Kennedyho příběh.

• Ema Baloušková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Knihu bych zařadila do klasických romantických příběhů s elektrizujícím napětím mezi hlavními hrdiny. S touto knihou určitě nešlápnete vedle, ale takový wow příběh to podle mého nebyl.

• Lucie registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Tohle mi sedlo. Od začátku do konce jsem si knihu užila. Moc se těším na další díly!

• Lucie Taxová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Četla se úplně sama a těším se na další knihy

• Věra Reňáková registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Tak musím říct, že mě tam chybělo skoro všechno. Více chemie mezi Ianem a Larou, více sexu, více zábavy, hravosti a špičkování ( jen byla zmínka, že ji umí rozesmát, ale my u toho očividně nebyli) Jen se mluvilo o vyšetřování, ale vše s vpovzdálí, prostě se tam nedalo chytit žádného bodu, kdy bych si řekla, jo to stálo za to. Je to škoda, jelikož nápad by to byl pěkný, takže to shrnu - četlo se to poměrně rychle bez žádných kolísavých zvratů, proplouvá to středem bez výrazných vln, svým způsobem jsem zklamaná, protože obálka je famózní, proto jsem dala bodík v hodnocení navíc.

• Lenka Srolová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Ian Bradley vede spokojený život. Má skvělou práci, luxusní byt, tučnou výplatu, přátelé, na které se může spolehnout, ženy se za ním otáčí… ovšem do té doby, než se seznámí s Larou McKenzieovou, která má jediný úkol - zjistit, zda Ian zneužil obchodní informace a dokázat jeho vinu. Lara do Ianova světa ani za mák nezapadá. Striktně se snaží držet své práce, která by ji konečně dopomohla k tomu, stát se agentkou FBI. Chtěla jsem oddechovou romantiku se sympatickými postavami a přesně to jsem dostala. Ono se toho upřímně v knize ani tolik neděje, ale mně to vůbec nevadilo. Uteklo to rychle, takže jsem u příběhu aspoň na chvíli vypnula a skvěle se mi to hodilo do nálady. První díl Vlků z Wall Street rozhodně doporučuji. Nic od toho neočekávejte, a když se vám to povede, budete pak z knihy nadšení. Ani jsem nečekala, že si tuhle partu přátel tak moc oblíbím a moc se těším na pokračování, kde se všichni prostřídají.

• Eliška Klíčová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Tak toto bylo nenáročné. Milé, romantické a se špetkou detektivní zápletky. Byla to krásná víkendová oddechovka ze světa Wall Street. Samej chlápek v luxusním obleku obklopený ženami s botama od Prady a předraženou kabelkou. A víte co ? Mně to bavilo. Ian na první pohled ukázkový příklad ,,prevíta z Wall Street". Nechutně bohatý sukničkář. Samozřejmě pohledný až nebezpečně sexy. Ego až na půdu. I přesto jsem si jeho postavu oblíbila už na začátku a nic se nezměnilo až dokonce. Což se o agentce Laře říct nedá. Lara se mi začala zamlouvat až nějak posledních 50 stránek. Do té doby mi přišla nudná. Ianovo přátelé byli super. Matt, Kennedy i Sabrina. Takhle loajální kamarády by měl mít každý. S touto autorkou je to má první zkušenost. A jistě ne poslední. Očekává se pokračování z tohoto světa. Protože těch vlků z Wall Street je spoooouusta. A já se budu těšit, až nám Lauren představí dalšího.