• Marie Svobodová Marie Svobodová

Miliardář Rowan pochází z jedné z nejbohatších amerických rodin. Brzy by však mohl o všechno bohatství přijít. Závěť jeho dědečka totiž obsahuje dodatek: aby se on a jeho bratři dostali k dědictví, musí každý z nich splnit úkol. Rowan se má stát ředitelem zábavního parku Dreamland, odhalit jeho nedostatky a vymyslet, jak jej vylepšit. Nejmladší z bratrů neváhá ani minutu, vydává se na Floridu a pouští se do práce.

4.4 z 5 298 hodnocení čtenářů

157× 5 hvězdiček 96× 4 hvězdičky 40× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Hodnocení našich knihkupců: 4.5 z 5

• Kristýna Kočová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Milujete romantiku a pohádky? Pak tu mám pro vás jednu krásnou, romantickou knižní pohádku, jež si určitě užijete. Máme tu sebestředného miliardáře, který musí v Dreamlandu splnit úkol, s nímž mu může pomoct jedna bláznivá, legrační, věcně pozitivně naladěná Zahra. Jednoduše, ona je jeho naprostý protiklad a ty se přece přitahují, ne? Pokud máte rádi tzv. grumpy and sunshine, pak se vám to v téhle knize splní. Rowan postupně díky Zahře roztával, dělal co by nikdy dřív sám od sebe neudělal, například stavěl sněhuláka. To je to, co mám v knihách ráda. Když postava/y postupně vyvíjí. Pro mě bylo nové a originální i prostředí zábavního parku, trochu mi to připomínalo Disneyland, ačkoliv jsem tam nikdy nebyla. Každopádně všechny ty atrakce, stánky, horské dráhy, hrady… jak já bych se tam taky ráda podívala. Nejlépe se Zahrou, jelikož věřím, že s ní bych si to naprosto užila. Ona by byla můj člověk, protože je stejně bláznivá, zdtřeštená a já věřím, že by to s ní byla opravdu jízda. Co se týče konce knihy, ten byl za mě sladký jak velké balení gumových medvídků či jiné sladkosti. Ale jo, sedělo to tam. Jediné mé mínus bylo v tom, že jsem se někdy prostě nudila. Něco mi v tom příběhu chybělo, abych si z něj sedla na zadek, jako třeba z mé milované Nespoutané Aljašky. Každopádně jsem zvědavá a těším se na další dva díly aka další dva bratry s příjmením Kane. Jelikož to, co budou muset splnit ti dva, to bude ještě zajímavé.

• Jana Málková registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Čekala jsem od této knihy víc. Zprvu se mi líbila originalita, ale sklouzlo to k typickému konci. Chování Rowana je nereálné, působí na mě divně. Zahra je naopak skvělá postava plná pozitivní energie a ne jedna čtenářka se v ní najde.

• Teri registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Zahra je sympatická mladá žena, která mi nakonec přišla i ambiciózní, optimistická, veselá. Úplný opak Rowana, který má snad nejradši jen práci, než tedy potkal Zahru...krásně se ale doplňovali. Příběh byl super v tom, že se odehrává v jiném prostředí, než jsem zvyklá. Celkově pointa super. Ale na to, že to oběhlo snad celý internet, jsem asi čekala něco trochu víc. Proto jen 4 hvězdy z 5. Jinak jde určitě o super oddechovku pro romantické duše s trochou erotiky. Navíc se autorka dobře čte. Více se ale těším na příběhy ostatních bratrů.

• Lucie Taxová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

kniha byla skvěla nemohla jsem přestat číst. přečtena za jeden den a jedním dechem. opravdu se těším na další 2 bratry :)

• Nikola Hlavanová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knížku jsem přečetla jedním dechem, je to moc hezký a čtivý příběh :)

• Manner registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

hrozně moc jsem se této knížky bála, ale opak byl pravdou. zamilovala jsem se do příběhu a jsem velice ráda, že jsem se tuto knížku odhodlala přečíst a nikdy tohoto rozhodnutí nebudu litovat.

• Meginka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Nádherný příběh. Nemůžu se dočkat až si přečtu další dva díly

• Majky :) registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Po téhle knize jsem sáhla hned ze dvou důvodu za 1. jejím neobvyklým způsobem zamilovaní se dvou osob v “Disneylandu”. A za 2. díky jejím kladným hodnocením zde v KDčku. Kniha byla velice příjemná na čtení a humor či vtipné zápletky vůbec nechyběli, jen mě ze začátku hlavní mužská postava Rowana štvala svým lhostejným chováním prakticky ke všemu jak k Zahře tak ke svému okolí. Na druhou stranu zase, ale musím uznat, že to co mají on a jeho bratři za otce tak ňáké psychické následky přece asi jen mít musí. Z mého pohledu si kniha plný počet zaslouží obě hlavní postavy byly sympatické pokud pominu ten začátek s Rowanem, děj byl srozumitelný a krásně plynul. A obálka knihy byla též 10/10.

• Renata Pavlinakova registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Zřejmě jsem očekávala vic. Moc nenadchlo. Velmi předvídatelné.

• Saruska22 registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Poměrně pěkná kniha. Ale nezaujala mě dost na to, abych ji zhltla na jeden nádech. Ovšem pokračování si ráda přečtu, třeba bude zajímavější

• Emmis registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Tuhle knihu jsem měla přečtenou za 2 dny. Strašně mě bavila hlavní postava Zahra, opravdu byla jedna z nejvtipnějších postav ze všech knih co jsem kdy četla. Rowan je naopak takový bručoun s traumatem kterého nelze nenávidět. První polovina knihy byla úžasná ale v té druhé mě začaly postavy strašně štvát. To se ovšem dá přehlédnout protože se to vykompenzovalo tím koncem.

• S.nosem.v.knize registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Bohužel jsem nedočetla, ale třeba na ní ještě dojde. Jsem zvědavá na další díl, doufám, že mě zaujme více.

• Natalinecka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Wow! Skvělá kniha, co nejdříve si musim objednat nový díl.

• k registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

ze začátku se to trochu táhlo, ale pak tak od čtvrtiny se to rozjelo a bylo to báječné

• @books_by_dee registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Za dva dny přečtené, protože knížka se čte naprosto úžasně a nutí vás číst dál a dál. Je to krásná pohádka o jednom milionáři, který aby se dostal k penězům z dědictví svého dědečka, musí na 6 měsíců začít pracovat jako šéf zábavního parku Dreamlandu (představ si typický Disneyland) na své cestě však potkává to největší sluníčko Zahru. Zahra je sebevědomá, citlivá a v závěrů naprosto úžasná ženská, která nenechá srdce ❤️(a rozkrok) Rowana chladným (zvadlým). (omlouvám se za svou poznámku, já musela). Rowan je typický boháč, který nechce dávat své city moc najevo, ale jakmile potká Zahru změnil pro ni svět, ale hlavně i své chování a své názory na vše. Tohle bylo dokonalých 5 ⭐️ z 5, možná i 6 z 5, tak moc jsem z celého dílu nadšená. Moje představivost je hodně velká, ale tady vás Lauren tak úžasně vtáhne do děje, že ani ty nejvíc vedlejší dějové linky vám nepřijdou zbytečné. Ještě chci říct, že tím že se to odehrává v zábavním parku podobném Disneylandu má to takové kouzlo, je to neuvěřitelně romantické a já jsem se při čtení jenom culila. Rowan je chlap s velkým CH – a rozhodně se zařadil k mým oblíbeným knižním boyfriendům.

• Knihomolka Natalie registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Těch 5 hvězdiček je pro tuhle knihu hodně málo. Chytlo mě to za srdce, já byla občas tak zoufalá stejně jako Zahra a zároveň tak bezcitná jako Rowen. Postavy jsou pro mě úžasné a příběh lásky s tím že spolu být nechcou ale zároveň hrozně chcou je pro mě úplně wow. Knihu MILUJI. Přečteno za dva dny ❤️ Mohu jen doporučit. Spíše čtenářům 15+ ‍↕️

• Step333 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Tohle je přesně ta kniha kterou by si měla přečíst každá dáma

• knihomolka_verca registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Miluju to!❤️

• Kateřina Vodáková registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Nevím proč, čekala jsem dark romanci ,ale tohle je slaďák jako blázen Ale je to hodně dobrý slaďák. Příběh se točí okolo fiktivního zábavního parku,toho nejlepšího v USA. Tohle prostředí je nevšední a bavilo mě,vlastně toho parku a jeho popisů mohlo být i víc Co se postav týče,je velmi snadné si je oblíbit a prožívat vše společně s nimi.Zahra je správně trhlá holka se srdcem na pravém místě,dovedu si představit mít jí za kámošku Rowan je typický exemplář tohoto žánru,takže vůbec ničím nepřekvapí,ale ani nezklame. Vedlejší postavy jsou taky dobře napsané,obzvlášť Zahřina sestra,která má Downův syndrom...celkově se v knize řeší dost inkluze. Kniha má spád,hluchá místa tu nenajdete.Rozhodně splnila vše co člověk čeká od běžné romance Nebudu tvrdit,že by byla nějak výjimečná,časem mi zapadne mezi všechny ty standardní romance co jsem četla ,ale pobavila mě a strávila jsem s ní jeden fajn večer. Doporučuji všem co se rádi zasní o tom,jaké je ulovit miliardáře

• Lucie Pavlicová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Láska mezi řádky je prvním dílem série tematicky propojených samostatných knih sledujících osudy tří bratrů z miliardářské rodiny. Skvělá pohádková romantika s  naprosto překrásným koncem. Nemůžu s dočkat až v češtině vyjdou i další díly této série. Knížku jsem četla v rámci svého prvního společného čtení s @kniznizavislaci