4.5 z 5 21 hodnocení čtenářů

16× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Tereza Purnochová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Milostný trojúhelník v knihách nevyhledávám, není to zrovna můj nejoblíbenější trop. Protože většinou mám jiný výběr než hlavní hrdinka. Zkrátka je to tak. 🤭😁 Michelle asi nebude moje nejoblíbenější ženská hrdinka. Zkrátka jsem s jejím chováním a jednáním nebyla úplně ztotožněna. A ta její nerozhodnost mě občas zmáhala. 🫣 Ale říkám si, jak by se člověk zachoval na jejím místě. Stejně či jinak? Netuším. Je to celkem subjektivní věc. 🙃 Takže ano, chci ji dát šanci. A uvidíme, jak se v dalších dílech ukáže. 😉 Na druhé straně pak je pánské osazenstvo, a to Ben a Samuel. Nejdřív jsem si říkala, že nebudu prozrazovat, kdo je mým favoritem. Ale musím to říct! 🥰 Je to Ben! To on ukradl mé srdce a ještě ho nevrátil. ❤️❤️ Se Samuelem jsem to měla složitější. V jeden moment mi vadilo, jak se dostal na výsluní. Ale pak jsem si řekla, že když už je to on, tak ať se ukáže. A opravdu se ukázal. V tom dobrém slova smyslu. Takže nakonec je to tak, že jsou mi víc sympatičtejsi tihle dva. 😍😍 A pak se mi ještě zamlouvá Temptation. Ten je hodně zajímavý. A jsem zvědavá na jeho příběh společně s Marry. 🥰🥰 Popravdě, tohle bylo něco neskutečného a já si příběh opravdu užívala a prožívala. A to nemluvím o všech těch emocích, které mě během čtení doprovázely. Zkrátka to se mnou hodně rezonovalo. A já jsem zvědavá, co nám přinese pokračování. 🖤

• Anne Salvatore registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Teď jsem knihu dočetla ... Kniha je opravdu zajímavá . Musím říct že první půlka je sexuálně a mysteriózní zajímavá ,ale jinak se tam toho moc neděje . Co se týče prvního zmizení od dcery a potom druhé kdy přišla o paměť aby zachránila Mary je dost vymyslí si sám . Milostný trojúhelník super .... Ben je teda furt v trapu chudák ,ale to se snad dozvíme v druhém dílu . Protože přece není možný aby takhle furt umíral . Michelle mně moc neuchvátila, Mary mi přirostla k srdci více. Děkuji za krásný roman těším se na další díl

• Romana registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Co toto bylo? Wow! Od autorky jsem četla Chladného krále. Ten se mi moc líbil. Ani tentokrát jsem nesáhla vedle. Skvělý příběh pro milovníky fantasy, erotiky i temna. Nic mi nescházelo. Těším se na pokračování.

• Adéla Holendová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knihu jsem poprvé četla v říjnu 2023. Sice jsem se do příběhu ponořila podruhé, ale nemůžu říct, že to byl klasický rereading. Naopak. Kniha prošla velkými úpravami a ačkoliv základ příběhu zůstal stejný, jeho podání bylo diametrálně odlišné. V dobrém slova smyslu. V původní verzi bylo hodně znát, že jde o autorčinu prvotinu a že je to takové její knižní miminko. Tato nová verze, je už dospělým jedincem, který má co říct a vy ho chcete poslouchat. Způsobem vyprávění je znovu ich forma, ale tentokrát se nám naskýtá pohled nejen hlavní hrdinky Michelle, ale i jejích dvou osudových mužů a pár dalších postav. Vyprávění jednotlivých postav příběh oživují, nabízí možnost dívat se na stejné situace z různých úhlů pohledu a vy postavy můžete lépe pochopit a fandit jim. Největší progres je znát na erotických scénách. V původní verzi jste se pořádné hot scény dočkali až někdy v polovině druhého dílu série, tady to s vámi začne cvičit už na nějaké sedmé stránce. Autorka tyto scény rozhodně umí a pokud máte rádi v knihách temnotu, tady si ji užijete vrchovatě a zároveň budete chtít ještě víc. Počítejte s tím, že hlavní dominantou příběhu je milostný trojúhelník. Pokud si myslíte, že budete mít hned jasno, zda budete tým Ben nebo tým Samuel, dopředu vás raději vyvedu z omylu. Velmi brzy pochopíte, proč je Michelle tak nerozhodná. Budete na tom totiž úplně stejně. U Michelle to ale má svůj důvod, který se dozvíte až při čtení druhého dílu. Pokud je vaším hlavním žánrem dark romance a máte rádi i fantasy, tuto knihu prostě nesmíte minout. Jakmile začnete číst, dopadnete jako Michelle. Zmizíte v příběhu a nikdo vás neuvidí, dokud nedojdete na poslední stránku. A po ní hned budete chtít další díl.

• Karolína Hrdličková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Četla jsem od autorky Chladný král (pro mě srdcovka) a tak jsem neváhala vyzkoušet další knihu a musím říct, že kniha si mě získala už od samého začátku. Jsem z toho nadšená a od knížky se nedalo odtrhnout a každou stránku jsem si užívala. Mám ráda části, kde jsou pikantní scény u kterých mi pěkně horko a hltám každé slovo. V knize mi opět nic nechybělo a mělo vše,co jsem od knihy potřebovala, protože já miluju zvrácené a temné příběhy. Najdeme tu pohled nejen hlavní hrdinky Michelle, ale její nejlepší kamaradku Mary a pár dalších postav( hlavně Sam a Ben) Je tu i zranitelnost, vztek,smutek,strach, touha,neskutečná sexuální napětí,milostný trojúhelník a vůbec úžasný vymyšlený příběh. Na závěr za mě parádní kniha a určitě si prečtu pokračování, protože autorka krásně píše a já to miluji!

• Nicol registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Přečteno v rámci spolupráce s nakladatelstvím a autorkou Co všechno se může stát, když si zahráváte s mysteriemi? Kam až se to může zvrtnout? Co takhle k mizení? A to přesně zažije Michelle při jedné ze svých večerních meditací. Rázem se tak ocitne na neznámém místě v pouštní krajině. Jedná se pouhý sen? Realita je tam, kde končí sen a ožívá fantazie. A když k tomu přidáme dva záhadné muže, kteří Michelle náhle vstoupí do života, začíná jízda plná napětí, vzrušení, fantastických scén a vyvstává jedna jediná otázka: Budu tým Ben, nebo tým Sam? Myslím, že poprvé sedím u recenze, kde mám pocit, že mi absolutně došly slova. Moc ráda bych Vám popsala, jak fantastické čtení to bylo, obávám se ale, že na to ještě stále nejsem dobrá spisovatelka. Tak začneme takovým tím základním, co vám napoví: WAU! Četla jsem to dnem i nocí. Nechybělo tu nic - vůbec nic (no, možná se mohl přidat drak, - ne, dělám si legraci). Tleskám, že autorka se nebála v průběhu psaní vymyslet i svoje fantasy bytosti a nezůstala jen u toho, co všichni známe. Erotické scény? Proboha, ne nadarmo je to Darkromance Queen. Scény jsou tak pikantní, až to taví i nanukáče v mrazáku. Ale není to jen o žhavých scénách. Místy budete zatínat prsty do deky, občas Vám vzteky vyskočí nějaká ta červeň na tváři, někdy vytáhnete kapesník a jindy se budete šťastně usmívat.

• Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Další vydařená kniha od M. V. Jírové.

• Dominika D. registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Moc dobře napsané erotické fantasy. Ani další autorčina kniha nezklamala. Jestli hledáte pořádnou dávku erotiky, nevadí vám pár zvrhlým pasáží ani milostný trojúhelník, potom je Mizení přesně pro vás. Míra zvrácenosti je tak akorát a vy se při čtení pěkně zapotíte. :) Těším se na pokračování.

• Cas_s_knihami registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Fantasy darkromantika v ktorej nechýba poriadna dávka erotiky, spaľujúcej túžby, neskutočnej chémie medzi postavami. Zaujímavý dej, zápletky a zvrati, ktoré vás pohltia a prežijete búrku emócií. Príbeh vo vás zanechá stopy a aj po dočítaní vám bude vŕtať v hlave čo by bolo keby‍♀️ to sa dozvieme v pokračovaní príbehu. To o čom kedysi snívala sa stalo skutočnosťou a Michelle spoznáva svoju pravú podstatu. To čo zistila jej naháňa hrôzu stretáva sa s tvormi, o ktorých v mladosti len čítala. Všetko je pre ňu nové nepoznané. Tento svet ju pokúša a veľa krát padá do čierno čiernej tmy s ktorej nie je cesty späť. Pri objavovaní svojho daru spoznáva aj pocity, ktoré jej doposiaľ boli neznáme.

• Monika Kučerová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knihu sem už jednou četla, takže já sem si dala takový rereading. Příběh ale prošel velkou změnou, od obálky až po menší úpravy v textu a hlavně nám přibyly pohledy dalších postav. A to je za mě hodně velké plus, máme totiž možnost vnímat i pocity ostatních, prožívat s nima jejích strasti i slasti. Michell cítí, že s ní něco není v pořádku a uchýlí se k meditaci a jednou se při takové meditaci rozplyne a ocitne se v poušti. Absolutně netuší co se stalo, jak se tu mohla ocitnout. A tím začíná tenhle úžasný, mysteriózní příběh. Od prvních stránek na vás začne dýchat tajemno a vy se pomalu začnete nořit do příběhu, který vás jen tak nepustí. Erotické scény také prošli skvělou změnou, několik jich přibylo, ale hlavně jsou tak žhavé, že doporučuji číst v soukromí. Připravte se na milostný trojúhelník a já sem zvědavá který tým budete vy. Upřímně já sem v průběhu čtení přeskakovala z jednoho týmu do druhého a měla sem to do poslední stránky. Ben i Samuel dva sexy chlapy mezi kterými se Michell nemůže rozhodnout a já se jí vůbec nedivím. Oba jí mají co nabídnout, oba jí mají rádi a ke každému jí to nějakým způsobem táhne. Pokud máte rádi žánr dark romance, fantasy a mystičnost, tak tenhle příběh je právě pro vás. Pohodlně se usaďte a nechte se vtáhnout do příběhu, který vás nenechá odložit knížku, dokavaď neotočíte poslední stránku.

• Lucka Petraskova registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knihu jsem přečetla za jeden den. Autorka se vyrovná kvalitou zahraničním autorům dark romancí. Erotika byla na jedničku. Přesně to, co očekaváte od tohoto žánru. Téma mizení mě moc zaujalo. Za mě mohlo být v knize více rozepsané téma mizení. Jinak mi nic nechybělo. Určitě doporučuji

• Linda registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Skvělá fantasy dark romance Mizení z pera české autorky @darkromance_queen_author. 1 díl z trilogie. Autorka píše velmi čtivě. Příběh vás vtáhne od první stránky, kdy sotva dýcháte a nepustí, dokud není konec. Hlavou mi běželo spoustu otázek. Jak bych se zachovala, kdybych se náhle objevila na neznámém místě? Co bych dělala, kdybych musela čelit podobné situaci? Jedno ovšem vím. Byla bych v naprostém šoku a zároveň i vzrušením celá bez sebe. Přesně tak jsem se cítila, když přišel na scénu Ben a s ním i první erotická scéna. V příběhu je i mnoho hlubokých myšlenek a samotný milostný trojúhelník vám nejednou pocuchá nervy. Postavy působí velmi reálně díky svým charakterům. Michelle je křehká žena a mladá maminka 4 leté dcerky, které se obrátí život naruby. Nečekejte žádnou drsňačku! Nechci prozradit příliš, ale knihu doporučím všem čtenářkám, které milují fantasy. Temnou erotiku a hodně detailní popisy. Zároveň musím upozornit, že tento žánr není pro slabší povahy - obsahuje totiž násilí a zvrácené erotické scény. (Pro některé hodně pro jiné tak akorát) Já jsem byla naprosto spokojená. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

• misha_cte_eroticke.romany registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Instagram misha_cte_eroticke.romany Nové rozšířene vydání, které vyšlo pod nakladatelstvím Solis * Jak jsem mohl nevidět temnotu, která se v ní skrývá? Stejná jako moje vlastní temná strana, jež jsem díky svému novému já poznal. Teď se jí už nevzdám! * * Takovou vášeň není možné přežít. Jednoho z nás zničí. Možná, že zahubí oba. * fantasy erotická darkromance milostný trojúhelník fantasy svět, nadpřirozené bytosti tajemství a záhady střídání pohledu několika postav První díl erotické fantasy trilogie Mizení Hlavní postavy příběhu jsou Michelle, Ben a Samuel. Příběh vás vtáhne hned od začátku, který se nese v tajemném duchu a nutí vás přemýšlet, kde jsme se ocitli, v jakém světě a mezi jakými bytostmi. I když je pomalejší začátek, tak je kniha čtivá a žhavá hned od prvních stránek a já jsem se nemohla odtrhnout. Michelle má odjakživa zvláštní pouto k mystériím a záhadám. Při jedné z meditací se jí povede zmizet ze svého těla a přenést se někam jinam. Myslí si, že je to pouhý sen... Michelle se přenese k Benovi, který k ní hned pocítí potřebu ji ochraňovat a tak ji vezme ke svému příteli Willovi, který se má pokusit Michelle pomoci a pochopit, co se s ní děje. U Willa potkává jeho nevlastního syna Samuela, který se k ní od začátku chová velmi odtažitě První polovina knihy se odehrává v pomalejším tempu a je zaměřená převážně na vztahy Michelle s Benem a Samuelem. Jedná se o milostný trojúhelník, takže sledujeme vývoj 2 milostných vztahů. Poznáváme také další důležité vedlejší postavy. Protože se jedná o 1.díl, tak má i pomalé tempo a rozvinutí příběhu smysl. Míša vám představí 2 úžasné a zároveň rozdílné muže. S každým z nich si Michelle prožívá milostný vztah a vy tak máte potřebu je srovnávat a vybrat si jednoho z nich. A já si nevybírám = jsem pro oba stejnou měrou, protože každý z nich si ukořistil kousek mého srdce a chápu dilema Michelle Od druhé poloviny nabírá příběh pořádné obrátky a ani chvíli se nenudíte, protože se pořád něco děje. Míša si připravila spoustu nečekaných zvratů a já se přiznám, že pro mě mnohdy překvapivých, protože jsem tohle opravdu nečekala Příběh je plný tajemství, kdy se většina stejně neodhalí a když už si myslíte, že se něco vyjasní, tak přijde obrat a další záhada. No a z toho konce si budete rvát vlasy a křičet touhou po pokračování... Erotika na vás udeří už od prvních stránek, protože Míša se nedrží zpátky a tak je čtení pekelně žhavé od začátku do konce. A ty zvrácené scény z druhé části knihy jsem si vysloveně užívala.