10× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Renáta Lacková registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Velmi dobrá kniha, přečtena za den. Jen se mi zdálo, že se v závěrečných kapitolách dělo všechno nějak moc rychle.

• Patrícia Lenková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Vi nikdy nesklame. Páči sa mi jej štýl písania a mám prečítané všetky jej knihy, ktoré zatiaľ vyšli v preklade. U mňa je to stávka na istotu.

• Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

DOKONALOST! Tohle mi neskutečně sedlo! Něco takového jsem přesně potřebovala! Vi Keeland tohle prostě umí! Jednohubka, kterou jsem rozečetla a dočetla na jeden zátah. Bylo to skvělé, čtivé a tak neskutečně vtipné. Nedalo se to odložit! Čekala bych, že se Evie po tak hrozném zážitku z vlastní svatby spíš stáhne a bude si foukat rány, ale ona ne! Hned se do všeho vrhla po hlavě a na nějaké truchlení nebyl čas! Mezi Evie a Merrickem to jiskří od prvního setkání, tohle se nedalo pokazit. Postavy si žily svým životem a já jsem je hltala! Erotické scény byly vkusné a moc krásně do příběhu zapadaly. Babička Merricka je borec na konec, taková pomyslná třešnička na dortu, která tomu dodala neskutečný šmrnc a na její scény jsem se vždy těšila. Čtení pro ženy, ale tááák dobré – kdybych to věděla, že bude tak skvělá, nechám si ji na dovolenou. Určitě doporučuji a po dalších knihách autorky budu pokukovat.

• Anežka Blažková registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Kniha byla čtivá a velmi vtipná, nicméně se připojuji k již zde uvedeným komentářům, a to že kniha spíš byla romantická, než "erotická" a také, že konec mi přišel až příliš uspěchaný a "nereálný".

• Věra Reňáková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Takový příběh ze života, vše se mohlo stát přesně jak je v tomto příběhu. Vůbec to není přehnané, ani neuvěřitelné, prostě vše co takový příběh může mít. Kde jinde se nejvíce můžou dva lidě seznámit, jedině v práci, pokud v noci nechodí někam na lov. Ani mě se to nevyhlo, seznámila jsem se šéfem a nakonec jsme spolu byli dvacetři let, než bohužel odešel do nebe. Takže pro mě skvělý příběh.

• Dominika Polanská registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Asi bych neřekla erotický román, ale spíš romantika. Jako docela dobrý jen slabý