4.6 z 5 10 hodnocení čtenářů

• Jana Nejedlá registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Toto je již 9. kniha, kterou jsem od autorky přečetla. Co u autorky miluju, je originalita příběhů. ✨️ Každý její příběh má jiné prvky a odlišné prostředí (neříkám, že vymýšlí to nejoriginálnější co vyšlo, ale říkám, že si každá romantická duše vybere to svoje). . "Neměl ses do ní zamilovat. Nemělo to být nic víc než jedno rande.." . V tomto příběhu nás autorka zavede do světa umění a tajemství. Co mě trochu mrzí je to, že romantická linka je budovaná na dost nejistých základech, na lžích a vy víte úplně přesně, jak to dopadne.. ale i tak hlavním hrdinům fandíte. . Hlavní zápletka (jak si již přečtete z anotace) se zakládá na dvojčatech. Hlavní hrdinka Sloane je jako postava zajímavá, ale málo průbojná a až příliš obětavá.. I když se snaží věci nekomplikovat, vždycky všechno zamotá.  Mužský hrdina Roman je sympoš a úžasnej tatínek. Oblíbíte si jeho oddanost, nadání a kreativitu. . Vedlejších postav tu najdete jen pár a asi málo kdo je mi tu sympatický. . Příběh je bolestivý, ale i nadějeplný. Možná se zdá, že vám někdo pomáhá, ale pak vám jen podkopne nohy k vlastnímu prospěchu. To je asi to nejhlubší moudro, které nám kniha předá. . "Vadí mi, že se do tebe zamiloval. Ne proto, že bych žárlila nebo že byste se k sobě nehodili, ale proto, že se to nikdy nemělo stát. Nebyla to součást plánu." . ‼️Jestli tento příběh někdy budete číst, přečtěte si PROSÍM i ten doslov. Kniha nabere úplně nové rozměry. Mně i slza ukápla.. Začala jsem na příběh nahlížet trochu jinýma očima.‼️ . I tento odpočinkový příběh Vám od autorky mohu doporučit.