• Markéta Nováková Markéta Nováková

Škole sice na dva měsíce odzvonilo, ale my se přece jen do učeben vrátíme, a to skrze nejnovější erotickou bully romanci od české autorky Tess M. Puffrové. Možná se ptáte, co je to vlastně ta bully romance. U českých autorů je to žánr dost ojedinělý. Větší zastání má právě za „velkou louží“. Možná proto se i tenhle příběh odehrává na americké vysoké škole. Posláním hlavních postav těchto knih je, dalo by se říct, nenávidět se. Šikana je v takovýchto příbězích na denním pořádku. Jedná se tedy o romantickou linku od nenávisti k lásce. A hlavní mužská postava rozhodně není žádný hrdina.

4.4 z 5 145 hodnocení čtenářů

95× 5 hvězdiček 28× 4 hvězdičky 13× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Kristýna registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Kdybych věděla jaký to má konec tak to ani nečtu.... Čekání na další díl budou muka, jsem hrozně zvědavá jak to bude pokračovat.

• Greemy registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Knížku můžu pouze doporučit. Původně jsem po ní sáhla čistě skrz obal ale po přečtení pouze pár stránek jsem nedokázala od knížky odtrhnout oči. Knížka se mi velice dobře četla. Zvládla jsem jí přečíst za jedno odpoledne. Příběh Vás vtáhne do středoškolského období. Narazíte zde na Dylena - vášnivý fotbalista co ale odmítá city a jakkoliv vztah . A Lana- mladá ambiciózní novinářka která strká nos tam kam nemá. Dokáže mu změnit názor? U knihy jsem se několikrát zasmála a bylo mi hlavních hrdinů i líto jak jim některé věci nevychází. Knížka je zakončená takovým koncem kterým jsem pravdu nečekala. Oblíbená věta “Nechci tě vidět s jinejma chlapama. Chci bejt tvoje alfa a omega” Hodnocení ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ +nádherný obal +dobře napsaný příběh -musím čekat na další díl Greemy

• My bittersweet diary 2024 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Snad každý den mi vyskakovaly články o tomto příběhu a názory byly různorodé. Mi se to ale moc líbilo. Lana je studentkou žurnalistiky a píše rubriku o americkém fotbale. Dylan je v bratrstvu, je to nadějný hráč, ovšem né tak úplně dobrý člověk. Lana se nedokáže dívat na to, jak škola zamete každý průser bratrstva pod koberec. Snaží se tak dát dohromady všechny důkazy o tom co bratrstvo dělá. Připravte se na hodně napínavý děj plný rozkrývání špíny, šik@ny a mocenství. Konec je otevřený a druhý díl si rozhodně přečtu. Podle obálky jsem čekala, že se bude jednat o romantický příběh se šťastným koncem. O tom ale kniha není. U posledních vět jsem měla husí kůži

• Dr.obek registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Kniha je čtivá od začátku, hlavní postavy jsou super, příběh, který tvoří knihu knihou je zajímavý od začátku až do konce, velký bonus dávám spicy částem, které se prolínají celým dějem knihy, nemůžu se dočkat dalšího pokračování!!!

• Jana Nejedlá registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

"Já nejsem žádná hra! Nejsem třicet bodů, jsem Lana!" . V první řadě chci moc poděkovat autorce, díky které se ke mně dostal #recenznivytisk od Knihy Dobrovský . A v té druhé bych Vám chtěla vychválit, jak moc skvělá tato kniha je. Na čtení jsem se nijak nepřipravovala a podle ohlasů jsem tam možná čekala trochu více takové té "vyšetřovací fáze" - a vlastně jsem si myslela že to bude i trochu jinak, ale nakonec to bylo vymyšlené skvěle. . Kniha je označená jako bully romace, ale vůbec bych se v tomto případě označení nebála. Celý příběh se mi zdál s ohledem na žánr decentní. . Lana je jako postava milá, odvážná a lehce naivní. Práci novinové reportérky dělá s nadšením a dost jsem jí to i věřila. Bavily mě její myšlenkové pochody a celkové představování si situace.❤️‍ "Byla  jsem žíznivá a prahla po pomstě. Chtěl hyenu? Bude mít hyenu!" Do hlavy se zde podrobně dostaneme i druhé postavě, kterou je Dylan. Je to americký fotbalista bydlící ve spolku. Bratři jsou pro něj všechno, ale někdy ho možná ovlivňují trochu negativním směrem. Je to přesně ta postava, která si Vás okamžitě zaháčkuje, ale v některých scénách mu chcete šlápnout do obličeje a hned potom k němu zase vzhlížíte.. . Důležitou roli zde hraje i přátelství. Sammy a Kirk jsou zlatíčka a největší podpora.. . Konec knihy mi tedy dost trhá srdíčko.. Už aby byl venku druhý díl. Já mám pár vlastních teorií, ale jsem opravdu zvědavá, co se z toho nakonec vyklube.. . Tess píše svižně a sympaticky, umí dobře vykreslit všechny postavy i scény od romantiky až po dramata. Jistě se i vy do knihy zamilujete.. a když ne, tak jí dejte ještě jednu šanci. . "Nechci tě vidět s jinejma chlapama. Chci bejt tvoje alfa a omega."

• Jana Vítovcová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Tuhle knihu jsem si objednala hned, jak vyšla. Autorku mám neskutečně ráda, a tak jsem neváhala. Rychle jsem se rozečetla až mi nakonec zbývalo okolo šedesáti stran a já se dozvěděla, že kniha je nakonci otevřená. Trochu mě to naštvalo, protože byla úžasná. Dnes jsem se teda rozhodla ji dočíst, když už jsem začala. Nelituji, bylo to fakt paráda. Otevřený konec tam je, což mě štve, protože já už se nemůžu dočkat na další díl. Doporučuji přečíst až bude i druhý díl, protože já teď budu čekat, kdy konečně autorka zveřejní, že se dá kniha koupit.

• Bookswithterez registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Myslím, že jsem dlouho nečetla příběh, u kterého bych byla spolu s hlavními hrdiny tak frustrovaná. Kdo četl, tak chápe, na co narážím. Dylan mi ze začátku připadal docela jako namyšlený blbec a u Lany jsem zase nechápala její motivaci se za každou cenu (i za cenu vystavení se fakt nebezpečným situacím) hnát za nějakou senzací. Ale jak mi stránky ubíhaly pod rukama, začala jsem si k oběma hlavním hrdinům budovat vztah a dařilo se mi porozumět jejich chování. A když jsem četla a ani nedutala, kniha samozřejmě skončila.. jak jinak, než ve chvíli, kdy to bylo všechno neskutečně napínavé a já teď nutně potřebuji vědět, jak to bude dál☺️. Nezbývá mi než doufat, že druhý díl bude hooodně brzy.

• L registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Četlo se to samo. Potřebuju nutně druhý díl!

• Gabriela Morová Kočová registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček

Tuto knihu jsem si přečetla jen kvůli skvělím recenzim..No..velké zklamání a obrovské klišé, jedině kdy to začalo být zajímavé byl konec

• LucyyyPankow registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Panebože, nemám slov! Další neuvěřitelně napsaná kniha od Tess M. Puffrové. Hltala jsem všechny řádky a nemohla se jich nabažit. Tolik zvratů jsem vůbec nečekala, ale jsem z nich nadšená. Z celé knihy jsem nadšená! Už se nemohu dočkat na pokračování!

• Sunrise_.reader registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Miluju! Přečteno za den. Dylan je přesně ten typ kluka, které v knihách miluji, proč jen není skutečný? Konec knihy byl prostě bum bum bum! A já se ptám, kde je další díl????

• azeretka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Krásný příběh ! Už se nemůžu dočkat druhého dílu. Moc se mi líbilo, že kniha není žádná obvyklá slaďárna, ale děje se tam toho opravdu spoustu ! Doporučuji !

• eliza registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Za mě absolutní bomba, ale naštval mě otevřený konec. Teď nebudu moci v noci spát. Nemůžu se dočkat dalšího dílu!

• Natálie Fišerová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Kniha má pěkný příběh, a až na ten otevřený konec bych nic nevytkla. Teď se jen modlit, aby už vyšel další díl :-) doufám, že se brzy dočkáme

• Žaneta Rysková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Mám jedno velké WOW! Kdybych nevěděla, že se jedná o českou autorku tak bych to vůbec neřekla. Bylo to skvělé a asi umřu na čekání druhého dílu. Já jsem tedy nadšená a obě hlavní postavy mě moc baví. Kniha plyne a u některých pasáží máte chuť zařvat zoufalé: NÉÉÉ! a někdy vzteklé: NE! Po dlouhé době kniha, která mě nezaujala jen obálkou ale také obsahem.

• Malvína registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Tak toto.. hltala jsem stránky hned od začátku, jako spousta čtenářu tady. Fakt to šlo rychle, občas mě teda štvalo to popisování pravidel amerického fotbalu ale to je maličkost. Příběh byl teda hodně napínavý, hodně frustrující a když jsme se dočkali velkého finále tak to najednou šlo zase do kopru!! Po přečtení jsem byla opravdu velmi zmatená, co jsem to dočetla a proč to nepokračuje, takže mě uklidnil fakt, že bude druhý díl. Tam se snad dozvíme, co bratrstvo skrývá a doufám, že uslyšíme co nejmín o Bradleym, ten mi opravdu leze na nervy. A jsem zvědavá, jak celou situaci vyřeší Lana s Dylanem.

• Strawberry registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Rychlé a pohodové čtení. Moje první kniha od české autorky a byla moc fajn. Miluju takovýhle little spicy romance ve školním prostředí. Jenom kdybych věděla dřív, že to bude mít více dílu, tak si ji ještě šetřím. Jelikož teď mě to bude užírat, jak nevím jak to pokračuje.

• MichaelaKoc registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Prvně - je to bully romance, máte to na obálce, tak pak nebuďte překvapení, až zjistíte, že tomu tak doopravdy je. Za mě to bylo poměrně jemné, čekala jsem to ještě tvrdší. Jsme v univerzitním prostředí, kde se Lana chce stát sportovní reportérkou a Dylan profesionálním hráčem amerického fotbalu. Nutno říci, že oba mají velmi dobře nakročeno, až do chvíle, kdy se jejich cesty střetnou, to pak pro oba začne jít všechno pěkně z kopce. Partička fotbalistů cítí, že je potřeba se řádně odreagovávat od náročného fotbalového programu - alkoholem, mejdany, holkami a také jednou zvrhlou hrou. Do této hry se nechtěně připlete Lana, která se stane objektem Dylanova zájmu. Lana je hodná holka, ale má jednu slabost - právě Dylana, proto se v jeho přítomnosti není schopná absolutně ovládat. Když už ale začne jít také o její pověst, pověst školy a vlastní kariéru, rozhodne se spolku postavit. Může ale vyhrát proti bandě doopravdy naštvaných fotbalistů? Abych hodnotila výše, potřebovala bych v knize více emocí, jak Lany tak Dylana, a nakonec asi i více chemie, ale nemějte strach, ta chemie tam je. A zápletka je skvělá, přesně odpovídá prostředí, ve kterém se příběh odehrává.

• Jana Petrová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

OMG, už ať je venku další díl!!!! Jsem ráda, že jsem to nečetla hned po vydání, jinak bych si trhala vlasy nedočkavostí. Takhle jsou to snad jen 2 měsíce, pokud datum vydání nebude posunuto. Už na straně asi 200 jsem věděla, že to neskončí jen tímto dílem. Ale stejně jsem se nedokázala odtrhnout. Poslední odstavec epilogu mě úplně dorazil. Prostě ze mě nevyletělo jen ,, COŽE??”, ale nadávky sem nepatří. Jsem zvědavá, jak se to vyřeší a jak události poslední kapitoly a epilogu ovlivní další děj. A moc prosím, pokud to nemá autorka v plánu ukončit druhou knihou, tak tu třetí vydejte brzy poté.

• Knižná mama registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

,,Nechcem ťa vidieť s inými chlapmi. Chcem byť tvoja alfa a omega." Prvýkrát som siahla po knihe Bully romance, nevedela som čo od toho čakať, bolo to však také decentné, v pohode. Ako prvé ma upútala obálka knihy. Páčilo sa mi, že kniha bola písaná z oboch pohľadov. Toho ženského aj mužského. Pri začítaní sa do knihy som mala pocit, že sa mi pred očami prehráva teenegerský americký film spred niekoľkých rokov, keď sa v knihe riešil šport a bratstvo, mala som pocit, že opäť čítam knihu Icebreaker a až keď sa príbeh viac rozbehol tak som začala knihu čítať ako samostatný príbeh. Príbeh síce pre mňa nebol dychberúci, ide skôr o oddychové čítanie a pre tie, ktoré majú radi v knihách šport a študentské časy, tak si nájdu to svoje. Pozor! Kniha končí s otvoreným koncom, čiže čitateľ môže očakávať pokračovanie.