• Anastasja Vištalová Anastasja Vištalová

Poslední dobou se u nás roztrhl pytel s tzv. new adult fantastikou. Nicméně je nutno dodat, že spousta těchto knih v sobě skrývá žhavé scény, které umí přilákat nové čtenářky. Někdy se ovšem stává, že je děj upozaděn a do popředí se dostávají právě žhavé momenty. Tahle série naštěstí skvěle vyvažuje obě roviny, a tak padne do noty jak milovníkům romantiky, tak i těm, co si potrpí na výbornou fantasy a kupu intrik. Musím ještě dodat, že mi hodně imponují obálky. Květinový vzor skvěle ladí k samotné podstatě hlavní hrdinky, která je bohyní jara, naproti tomu temný podklad odráží jak boha mrtvých, tak i samotnou temnou stránku, kterou disponují oba protagonisté. Za mě je to skvělý tah na branku a v knihovně se tyto knížky skvěle vyjímají!

4.6 z 5 48 hodnocení čtenářů

30× 5 hvězdiček 14× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Hodnocení našich knihkupců: 4.6 z 5

• Caroline Johnson registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Druhý díl nezklamal, stejně jako ten první mě toto pokračování naprosto pohltilo. Ačkoli postava Persefony mě chvílemi přiváděla k šílenství…občas se chovala tak laskavě a obětavě, a jindy zase jako úplná blbka. Na druhou stranu, nedokážu si představit že by někdo neměl rád postavu Herma…taková jejich další kamarádka. Každopádně příběh je krásně čtivý, člověk proste nemůže odtrhnout oči ikdyby chtěl. Takže stejně jako u prvního díku dávám 5 ⭐️ a samozřejmě se nemůžu dočkat pokračování.

• Baby registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Začátek teda nic moc ale někde za půlkou se to rozjelo a ten konec tak ten mě dostal až k slzám. Ale teda první díl se mi teda líbil více. ♡

• Janin registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt Hodnoceno z aplikace

Kniha dobrá ale občas mi hlavni hrdinka lezla pěkně na nervy.

• Devlin registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Opět úžasné , přečteno hned! Je pravda že Persefona se trošku chovala jako nějaká rozmazlená puberťačka a chvílemi mě doooost štvala, ale snad už konečně dostane rozum a po všem co se stalo a stane bude Hádovi rozumnou a uvědomělejší královnou a ženou! Těším se na další díl.

• Medová víla registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Nevím ani co říct, druhý díl rozhodně nezklamal, neztratil na kvalitě a připravil dokonalou cestu k dalšímu pokračování, na které se moc těším.

• Majky :) registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Druhý díl jak jinak než potvrdil to co jsem si myslela. Děj mě totálně pohltil a než jsem knihu stačila odložit už byla dotčená. Líbí se mi, že se v knize objevuje další bůh tentokrát Apollón, který děla vše proto, aby Persefonu naštval a ta samozřejmě jako v prvním díle u Háda, i jeho chce konfrontovat on-line článkem v novinách. Jenže aniž by věděli co se stane Apollón a Persefona se stanou dobrými přáteli a jediný bůh, který nakonec rozpoutá peklo bude Demeter, tím končí druhý díl. V tomhle díle mi přijde, že vztah mezi Hádem a Persefonou je strašně napjatý líbí se mi, ale že se dokážou navzájem udobřit a, že si vyjasní svoje chyby a nakonec se omluví jeden druhému.

• Fany registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Trochu slabší jak první díl. Nevěřila bych, že by mně mohla Persefona štvát víc, jak v první knize, ale stalo se. Nešlo se mi začíst do děje. Za mě průměrná kniha.

• S.nosem.v.knize registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

!POZOR, MOŽNÝ SPOILER! Druhý díl mi přišel slabší než první: Persefona se tu velmi často chová jako fracek, používá vulgarismy, Hádés je ze všeho zmatený, nechápe, proč se takto chová, taktéž používá vulgarismy, ačkoli v minulém díle Persefoně vytýká, že mu nadává a nabádá ji, aby to nedělala. Persefona je prakticky půl příběhu sama, vše si řeší sama (osobní problémy, projevy své vlastní magie, kterou zatím neovládá), Hádés je pořád někde jinde, ale zadek jí zachránit přijde, to zase jo. Ani Persefona ani Hádés nejsou stejné postavy jako v předchozím díle, hlavně svým chováním. Více prostoru dostal Hermes, sympaťák a také se mi velmi zamlouvá možná naznačená linka Lexa a Thanatos (třeba se dočkám). Otevřený konec mě nenechal na pochybách, že třetí díl bude o něco akčnější, těším se!

• gbinusse registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

2. Díl nezklamal

• Aneta registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Knihu jsem přečetla za dva dny a doslova jedním dechem. V tomto díle člověk skutečně pochopí proč Hádes nemůže každého zachránit.. někomu může závěr příběhu připadat smutný, nicméně poslední stránky ukážou, že smrt může být začátkem něčeho nového. Dala bych 5 hvězdiček ale nechávám si místo na 3. Díl, který by měl být ještě lepší (to jde?!). Hádes na mě působí jako druhý Rhysand.. a to není vůbec zlé.