4.9 z 5 8 hodnocení čtenářů

• anet-jan-book registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Opět skvělý příběh. Strašně moc jsem se na něj těšila. Když jsem uviděla obálku, hned jsem si řekla ,,Tohle si chci přečíst, určitě to bude bomba...". Nemylila jsem se a užila jsem si ji se vším všudy, a to nejen se skvělou partou přátel, která je součástí příběhu: Kevin - upír, Lucius - ďábel a syn Lucifera, Maxmilián - alfa smečky vlků a jeho družka Lena. Tentokrát tu máme v hlavní roli Damiana - démoního prince, který je všemi dívkami milován. Je velmi přitažlivý, sexy a neodolatelný. Může mít jakoukoliv dívku, kterou si zamane. Nemá tedy důvod k tomu aby se usadil, ale jeho otec to vidi jinak. Dal mu ultimatum a to, že si musí najít v co nejbližší době partnerku a zároveň budoucí královnu démonů a zplodit dědice. Jedna by tu byla ale není taková jak se na první pohled zdá…Jednoho dne se tu však objeví ONA…. nejlepší kamarádka Leny. Jako další tu máme Jess - milující maminku od 2 dětí, která se snaží děti chránit a dělat vše, co jim na očích vidí. Má to ale jeden háček…je manželkou Eliota, který je velmi násilnický typ. Hledá si neustále záminky k tomu, aby mohl Jess i své děti nejen slovně napadat ale i ubližovat jim. Jess se rozhodne se s ním rozvést a následně od něj i utéct, ale tím to nekončí, nýbrž všechno začíná. Příběh byl velmi napínavý od začátku až do úplného konce, kde jsem se neudržela a ukápla mi nejedna slza. Musím přiznat, že tento díl se mi líbil o něco víc než první. Bylo to napínavé, plné tajemství, lásky, odhodlání, důvěry a taky překonávání strachu a pomsty. Byl to příběh, který Vás nenechá v klidu. Bude se Vám snažit říct, že vždycky jsou možnosti a způsoby jak se bránit a hlavně si nenechat nic líbit a to kor když máte děti. Neskutečně poutavý, emocemi nabitý příběh, který určitě doporučuji. Moc se mi to líbilo a doufám, že brzy budou i další díly.

• Evka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Na Demona som sa tesila ako male dieta na Vianoce. Preco? Jednoducho preto, ze Damian aj s jeho demonickym ja sa stal mojim dalsim kniznym manzelom. Jednoducho bol skvely a aku mal s Jess a detmi trpezlivost. Jess dokazala, ze stale sa oplati bojovat ako spravna zena a matka a mala stastie, ze mala v Lene tak dobru kamaratku a ziskala aj ostatnych. Milujem knihy, kde su rozkosne a sikovne deti a este viac milujem knihy kde je obrovska rodina ( ci uz pokrvna alebo nie ). Doslova som cakala kedy sa co stane a co sa ako vysvetli. Jednej osobe by som v pribehu najradsej aj osobne jednu strelila ale Jess to nakoniec vyriesila k mojej spokojnosti. Chlapci ukazali, ze su tu jeden pre druheho a su si ako bratia. A ocenujem, ze ma kniha do deja vtiahla a citila som sa akoby som tam bola s nimi ( preto ja osobne toto od knih ocakavam ). Bonusova kapitola mi najprv neprisla a potom som mala problem si ju stiahnut. No a potom ma strasne sklamala, a az som lutovala, ze som si ju stiahla, nebolo tam citit nic ,(pre mna osobne) ani citit tu sudrznost a iskru, ktoru som citila pri citani prveho a druheho dielu a nemyslim si, ze by sa takto zachovali ked konecne ziskali co chceli a boli pre seba ako bratia a jedna rodina. Po jej precitani som nechapala a pytala sa "Coze?"

• Jana Nešvarová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knížku jsem přečetla během dvou dní. Super. Už se těším na další.