4.4 z 5 36 hodnocení čtenářů

20× 5 hvězdiček 12× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• eliza registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Pro knížku jsem měla nadšení již od začátku…..pobavila mě a dá se říci, že splnila má očekávání❤️‍

• Read1ng_W0lf registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Druhá kniha série Maple Hill od Hannah Grace. Od první stránky jsem se nemohla od knihy odtrhnout a jelikož je napsaná podle mého názoru jednoduší angličtinou, přečetla jsem ji za pouhé dva dny. Děj odehrávající se převážně v letním kempu mě neuvěřitelně bavil a postavy (s nějakými výjimkami) jsem si zamilovala. Romantický děj byl obohacený momenty s dětmi v kempu a mohla jsem se zasmát nad někdy ne tak příjemnou realitou o jejich hlídání. Některé momenty však nebyly k smíchu a znepokojivé množství postav jsem si přála praštit koštětem. Russe jsem si oblíbila od chvíle kdy se objevil a každou vteřinu doufala, aby se dočkal šťastného konce, který si zaslouží. Auroru jsem si ze začátku také oblíbila, ale po první čtvrtce knihy má obliba klesala. Její chování a časté protiřečení mne mátlo a vadilo tak moc, až jsem si někdy přála, aby spolu Aurora a Russ neskončili. Obě hlavní postavy mají své problémy a jejich chování do jisté míry chápu, ale bohužel jsem si s Aurorou nevěděla rady. Nakonec jsem ale stejně byla ráda, že jsou všichni šťastní a těším se na čtení třetí knihy série Maple Hill.

• Aduna 00 registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Kniha se četla dobře, vhodné na oddych. Příběh v Icebreakeru byl mnohem poutavější. V této knize mi chyběla nějaká lepší zápletka než jen problémy s rodiči.. Doufám, že další díl s Henrym bude poutavější. :)

• Viktorie Horníčková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Právě jsem si objednala tuto knihu a i první díl...velmi se na ně těším a doufám že budou takové jaké očekávám....

• Kristina Máchová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Knížka byla dobrá, ale očekávala jsem nějaký podobně poutavý příběh, jako byl v první knize - Icebraker.

• N1kiss registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Přišlo mi, že to o ničem moc nebylo, ale bylo to roztomilé

• Katrin Anna Stützová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Souhlasím s každým, kdo říká že je druhý díl této série lepší než ten první. Všechno, co se mi na první knize nelíbilo, je tady lepší. Začneme hlavními hrdiny, ti mi tentokrát opravdu sedli. Rory a Russe naprosto miluju. Jejich problémy a dilema se mi zdály výstižné a opravdové, takové, ve kterých se může mnoho lidí vidět. Včetně mě. Také se mi líbilo to, jak byly postavy vystiženy. Byly zachyceny všechny jejich pocity, nedostatky, strachy i radosti. Popsala bych to jako lidské, což mi často v knihách chybí. Prostředí, do kterého vás autorka vtáhne je také krásné a naladí vás do letní nálady. Malí táborníci jsou také úplně super a příběhu jen přidávají. Opět oceňuji dual point of view, který za mě autorka umí skvěle.