• Markéta Nováková Markéta Nováková

Za sedmero horami... počkejte, to je vlastně trochu jiná pohádka. Tak tedy ještě jednou. Bylo nebylo, žila jedna dívka s růžovo zlatými vlasy (což se mi na hlavní postavě líbilo nejvíc). Dívka jménem Evangelína milovala Luca. Luc si měl brát jinou a tím jí zlomil srdce. A tak dívka neuváženě a ze zoufalství riskovala a uzavřela dohodu se Srdcovým princem Jacksem – osudníkem. Princem, co dokáže měnit osud z rozmaru svého zlomeného srdce. Jenže zapomněla, co se říkává: „Nikdy neuzavírejte dohodu s osudem...”

4.6 z 5 52 hodnocení čtenářů

35× 5 hvězdiček 12× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Hodnocení našich knihkupců: 4.6 z 5

• Sirael registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Mám vydání v angličtině. Nepředpokládala jsem, že se někdy přeloží, když není dovydaná série Caravalu v češtině. Za mě by se tato série měla číst až po sérii Caraval, aby lidé věděli souvislosti a aby si případně nevyspoilovali děj Caravalu. Moc se mi líbí, že si Jacks zachoval stejnou povahu a chování jak v Caravalu. Začátek byl pro mě pomalejší ale od půlky jsem se nemohla odtrhnout. Knížky od S. Garber jsou pro mě vždy sázka na jistotu. Těším se už na další díl! :)

• Aduna 00 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Jedním slovem.... Jacks ❤️‍

• Caroline Johnson registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

Příběh začíná celkem rychlým tempem a čtenář je okamžitě vztažen do děje, kde magické smlouvy a nečekaná rozhodnutí ovládají životy postav. Autorčin styl psaní je nádherný - popisy míst jsou tak živé a detailní, že se ocitáte přímo uprostřed pohádkového světa. Kniha působí jako “pohádka pro dospělé”, plná zvratů a napětí. I když je kniha velmi čtivá, něco k tomu chybí, aby se zařadila mezi knihy, které si zaslouží plných pět hvězdiček. Proto dávám 4,5/5 ⭐️. Je skvělá, ale ne zcela přináší ten “wow” efekt, který člověk zažívá u opravdu výjimečných knih. Přesto si fanoušci fantasy a kouzelných románů přijdou na své - je to rozhodne kniha, která stojí za přečtení.

• Veruknihovna registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Za mě je příběh taková směska různých pohádek ve verzi pro dospělé. Kreativita autorce rozhodně nechybí. Nicméně, žádné žhavé scény nečekejte. Krom polibků se tam nic moc neděje. Hlavní protagonistka Evangelína je velmi dobrosrdečná, řekla bych až naivní. Snaží se vidět dobro v lidech, u kterých už od pohledu víte, že se vám snaží jen přitížit. Srdcový princ Jacks je v knize jediné rozptýlení, díky kterému jsem to s knihou nevzdala a dočetla ji až do zdárného konce. Z toho asi dokážete pochopit, že mě kniha až tak nezaujala. Neříkám, že je špatná, to vůbec, ale něco mi tam chybělo. Možná právě ta žhavost a energie. Začátek mě moc bavil, ale od poloviny knihy se mi čtení táhlo. Co ale musím opravdu pochválit je obálka a ořízka. Ty lištičky jsou roztomilé.

• Šárka Moravcová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Skvělé budování světa.

• Izabela Canales Pineda registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Naprosto kouzelný svět a čarovný pohádkový příběh. Děj vás vtáhne a vy budete jen hltat stránku po stránce! Stephanie Garber to prostě umí! A rozhodně si před Zlomeným srdcem nenechte ujít magickou sérii Caraval!

• zavisla_knihomolka registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Nikdy neuzavírej dohodu s osudníkem... S touto autorkou je to má první zkušenost. Lituji , že jsem se vyhýbala Caravalu (vím že 3.díl není přeložen). Styl psaní mně strašně bavil. Děj krásně ubíhal a hlavně mně čtení bavilo od první strany. Líbilo se mi, že jsem ani chvilku nemohla předpovídat jak to bude dál. Když už jsem si myslela, že vím co bude tak bum a vše je jinak . Kreativní myšlení autorce během psaní nechybělo. Erotiku ovšem tady nenajdete. Romantická linka je lehká. Kdo by nechtěl zažít pravou lásku. Taky se mi líbilo škádlení mezi Evangelínou a Jacksem. Opravdu jí nic neulehčil a několikrát pěkně zamíchal kartami. Osudníkovi se nedalo věřit a Evangelína byla občas naivní v tom správném smyslu. Ovšem konec alá žili šťastně až do smrti tu taky nenajdeš. Tahle fantasy novinka se mí opravdu hodně líbila až teda na ten otevřený konec . Tak doufám, že na další díl nebudu čekat moc dlouho. Navíc ta obálka s ořízkou ... Knihu jsem dostala za účelem recenze.

• Baruu_cte registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Žánr fantasy tak nějak znovuobjevuji, protože jsem skončila u Harryho Pottera a Terryho Pratchetta. Když jsem se teď setkala s tímhle žánrem, často mi tam přišlo přespříliš erotiky a tak… A mně to tam prostě nesedí V tomhle příběhu velkou erotik nehledejte. Je to taková krásná pohádka pro YA. Najdete tu lásku, nešťastnou i osudovou. Najdete tu až detektivní zápletku, která vyústí pomocí kouzel. Najdete tu i vtipné pasáže. Nebo aspoň já tam tohle všechno našla a moc mě to bavilo. Líbily se mi postavy tzv. osudníků, kteří si hrají s lidskými obyčejnými osudy. To mi přijde super vymyšlené, protože každý z osudníků je prostě úplně jiný. Malinko navíc mi tam přišli upíři. Ty jsem tam úplně nepotřebovala a přišlo mi to lehce zbytečné. I občas zmiňovaní draci. To už musí být teď všude? Trochu doufám, že v dalších dílech je rozvine víc.

• Gabi0702 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

V první řadě bych chtěla moc poděkovat @knihydobrovsky a @kniznizavislaci za poskytnutí recenzniho v tisku a mít tak možnost přečíst si knihu mezi prvními. Kniha byla poskytnuta za účelem recenze #spoluprace Evangelína Ryšavá odjakživa věřila v opravdovou lásku a v pohádkový život šťastně až navěky. Dokud se ovšem jednoho dne nedozvěděla, že se láska jejího života žení s jinou a její sny jsou v troskách. V zoufalé snaze svatbu překazit a vyléčit své zraněné srdce uzavře Evangelína dohodu s charismatickým, ale krutým Srdcovým princem. Ten od ní výměnou za své služby žádá pouze tři polibky. Podmínkou nicméně je, že si je vybere na místě, které sám uzná za vhodné – a také kdy sám uzná za vhodné. Toto bylo mé první setkání s autorkou a musím říct, že má můj velký obdiv. Obrovská fantazie, s kterou vytvořila tento svět je obdivuhodná. Kniha se četla velmi dobře a řekla bych, že i celkem svižně. Některé kapitoly byly jen o pár větách. Musím říct, že samotný příběh mě zaujal. Evangelina je trochu naivní a v některých situacích je to hodně zřetelné. Ale jinak mi byla sympatická. Srdcový princ alias Jacks, několikrát zamotal hlavu i mě samotné. A když už jsem si myslela, že se mu opravdu dá věřit, tak se ukázalo, že vše bylo z jeho strany velmi dobře promyšlené. V knize bylo spoustu dalších zajímavých postav. Konec knihy zůstal otevřený. Dá se říct, že je to opravdu pohádka pro dospělé ale rozhodně nečekejte žádné přeslazené a žili šťastně až do smrti.

• lenka_konvalinka12 registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

velmi dobre, doporucuji si prvne precist caraval. neni to nezbytne ale samotny caraval je taky velmi dobra kniha.

• Terez registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Přečteno za odpoledne, ale kniha mě vůbec nevtáhla do děje. Postavy mi přijdou dost ploché a celkově jsem očekávala víc.

• Martina Kučerová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

3.5/5* "I believe there are far more possibilities than happily ever after or tragedy. Every story has the potential for infinite endings." Zajímavá fantasy kniha, která úplně nesplnila má očekávání, ale přesto jsem si jí užila.. Vibe knihy je naprosto úžasný. Celá ta kouzelná/pohádková atmosféra se mi moc líbila. Největší kámen úrazu u mě asi byly postavy.. Evangelína mi moc nesedla popravdě. Jednu chvíli si u mě získala plus, ale pak zase udělala blbost a prostě ughh. Marisol mi vadila hned od začátku a o Apollovi ani nemluvím. Kdo mě bavil byl Jacks a Lala.. Škoda, že se zde Lala moc neobjevovala. Chci více scén Jackse!! Konec mě ani tak moc nepřekvapil, jako spíše naštval. Jsem zvědavá na další díl, který si rozhodně musím přečíst, už jen kvůli Srdcovému princi..

• Ilu_kniholic cz registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Hodnoceno z aplikace

Velmi hravý fantasy pohádkový svět. Velmi realisticky se dá dle knížky představit. Příběh vás do něj vtáhne. Za mě rychlý konec, ale to se třeba zda jen mě. Jinak čtivé, nápadité.

• Julie Outratová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Miluji. Doufám že se přeloží i ostatní díly.

• Literarytwins registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

Láska jako z pohádky? Ne tak rychle... Nic to asi nevystihuje lépe. Tato YA slowburn romance vás vezme, řekněme, do pohádkového prostředí, které na mě působilo zajímavými podtóny Popelky a Alenky v říši divů. Jde o dlouho očekávaný celosvětový hit, kolem kterého jsem dost často našlapovala. Bohužel já se nepřidám k davu skalních fanoušků této série. Začněme ale tím pozitivním. Kniha má naprosto úžasnou obálku, včetně vnitří mapky a pojďme si říct, že české vydání v pevné vazbě s ořízkou je opravdu nádhera. Stephanie měla v tomto světě solidně propracovaný world building a líbily se mi popisy jednotlivých míst a jejich "osobitá kouzla". Super bylo i postupné spřádání různých intrik, které děj svižně posouvaly kupředu, a nedovolily čtenáři se nudit. Zajímavá a celkem osvěžující byla i forma sloupků pana Ostrobřita. Hlavní hrdina Jacks byl asi třešničkou na dortu toho všeho, já ho milovala a byla to za mě skvěle vystavěná hlavní postava. Knihu nehodlám označit za špatnou, to určitě ne. Příběh sám o sobě se mi v podstatě opravdu líbil, bohužel měl pro mě jako čtenáře své mouchy. Já mám ráda jednoduché YA čtení s lehkou romantikou a nevadí mi ani slow-burn, když je dobře napsaný (např. Bezmocná). Jenže, to co mě zklamalo je, že jsme se za celou knihu nedostali téměř ani k odhalenému kotníku či hubičce na čelíčko. Čímž se dostávám k hlavní hrdince Evangelině a tu já prostě nedávám. Rozumím tomu, že určitá naivita, nelogické úsudky a růžové brýle k první lásce a tomu věku prostě patří, ale čeho je moc, toho je příliš. A její vysvětlení, proč se do Luca zamilovala? Když přišel za ní do obchůdku a řekl jí, že přišel za ní a nebojí se to přiznat, a její reakce byla: "Tehdy jsem si uvědomila, že ho miluju", už byla pro mě konečná. Asi si dvakrát rozmyslím, zda dám sérii ještě další šanci...

• Tereza Dvořáková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Bylo to prostě BOŽÍ. Užila jsem si čtení každé strany. Takhle má vypadat skvělý fantasy příběh. Celý magický svět je originálně pojatý, není nouze o zvraty, dílo je nepředvídatelné, hrdinové jsou charismatičtí a romantická linka je uvěřitelná a hlavně to mezi protagonisty jiskří. Kromě krásné obálky a ořízky musím pochválit i povedenou grafickou stránku knihy. Temně pohádkové dílo přináší slow burn romantiku, kouzelný svět i napínavý a zamotaný příběh, ve kterém nechybí magie, legendy, nesmrtelná stvoření, zrada i tajemství. Na knihu jsem se neuvěřitelně těšila. Předchozí autorčina série Caraval si mě získala. A Bylo nebylo jedno zlomené srdce je snad ještě lepší. Já osobně jsem byla naprosto nadšená od první stránky. Příběh je pohádkový, vrtkavý, napínavý a nehorázně čtivý.

• Ema Kratochvílová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

“Věřím, že je mnohem více možností než jen šťastně až do smrti a neštěstí. Každý příběh může skončit nekonečně mnoha způsoby.” Co všechno byste byli ochotni obětovat pro lásku? Pro tu pohádkovou lásku “šťastně až do smrti”? Evangelína ve svém zoufalství zachází až tak daleko, že se obrací s prosbou na osudníka Srdcového prince Jackse. Ten s ní uzavírá dohodu výměnou za pouhé tři polibky. Ale s osudem a natož s osudníky není radno si zahrávat. Vše dopadá úplně jinak, než by si kdy Evangelína představila i ve své nejhorší noční můře. Tato kniha mě uchvátila od první strany a nechala v napětí až do konce. Prostředí je magické. Při čtení cítíte ledové vločky na své kůži, jablka opečená dračím ohněm, chuť Fortuniny fantasticky ochucené vody a slyšíte muzikanty z královské svatby. Příběh ubíhá před očima, je moc pěkně vystavěný a plný zvratů i když pro staršího čtenáře snadno předvídatelných. Ocenila bych podrobnější popis světa, fungování kouzel a příběhy ostatních osudníků. Kniha nepřímo navazuje na trilogii Caraval, kterou z celého srdce doporučuji. Bohužel třetí díl Finale v češtině nevyšel a jeho překlad se ani neplánuje. Ale nezoufejte! Pokud vás kniha chytne, čekají nás další dva díly. Jdu se pustit do pokračování, protože ten konec mě nechal pořádně napjatou. Jsem zvědavá na vaše ohlasy a dojmy z knihy :) Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji Knihám Dobrovský.

• Veronika Mrkvová registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Na tuto knihu jsem se velmi těšila. Tento pohádkový vibe mě vážně nadchnul. Příběh mě pohltil od začátku do konce, hlavní postavy jsou skvěle vykreslené a i když za mě bych tam šoupla trošku víc “napětí”mezi Osudníkem a hlavní hrdinkou, tak se moc těším na to, jak bude jejich příběh pokračovat. A nejvíc se těším na vydání s nádhernou ořízkou.

• Tereza registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

nejlepší