4.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Robert Jones, Jr., author of The Prophets Who gets to leave a legacy? 1985. Anita de Monte, a rising star in the art world, is found dead in New York City; her tragic death is the talk of the town. Until it isn't. By 1998 Anita's name has been all but forgotten - certainly by the time Raquel, a third-year art history student is preparing her… Přejít na celý popis
Violet přežila první ročník na Basgiathské válečné akademii, ale skutečný boj teprve začíná... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Last Devil To Die
-
The Last Song of Penelope
-
Winterberg´s Last Journey
-
The Last Library : ´I´m totally in love´ Clare Pooley
-
Four Seasons in Japan
-
Tilly in Technicolor
-
Pineapple Street
-
Cuddy
-
We spread
-
If I Have To Be Haunted
-
The Friend
-
Acts of Violet
-
Three Sisters : The conclusion to the Tattooist of Auschwitz trilogy
-
Grand Hotel Europa
-
Crook Manifesto
-
The Return
-
Breasts and Eggs
-
Child of Fortune
-
A Little Life
-
The Great Believers
-
Prophet Song
-
The Stranger at the Wedding
-
Miss Benson's Beetle
-
How I Won A Nobel Prize
Robert Jones, Jr., author of The Prophets Who gets to leave a legacy? 1985. Anita de Monte, a rising star in the art world, is found dead in New York City; her tragic death is the talk of the town. Until it isn't.
By 1998 Anita's name has been all but forgotten - certainly by the time Raquel, a third-year art history student is preparing her final thesis. On College Hill, surrounded by progeny of film producers, C-Suite executives, and international art-dealers, most of whom float through life knowing that their futures are secured, Raquel feels herself an outsider. Students of colour, like Raquel, are the minority there, and the pressure to work twice as hard for the same opportunities is no secret.
But when Raquel becomes romantically involved with a well-connected older art student, she finds herself unexpectedly rising up the social ranks. As she attempts to straddle both worlds, she stumbles upon Anita's story, raising questions about the dynamics of her own relationship, which eerily mirrors that of the forgotten artist. Moving back and forth through time and told from the perspectives of both women, Anita de Monte Laughs Last is a propulsive, witty examination of power, love and art, daring to ask who gets to be remembered and who is left behind in the rarefied world of the elite.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Fiction and Literature »
Contemporary Fiction
- Nakladatel
- Bloomsbury Publishing PLC
- Rozměr
- 138 x 234 x 30
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 341
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-1-5266-7628-3
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 5.03.2024
- ean
- 9781526676283
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE