0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Barokní taneční formy představují zajímavé téma z pohledu teorie i praxe provozování hudby a tance 17. a 18. století. V prvním díle autorka osvětluje současný stav vědomostí o tzv. la belle danse (též la danse noble), tj. tanečním stylu, který byl vyvinut tanečními mistry francouzského krále Ludvíka XIV. v Královské akademii tance, založené v… Přejít na celý popis
Měla to být idylická dovolená v horách, která udělá tečku za nešťastnou životní etapou... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Dějiny baletu v Čechách a na Moravě do roku 1945
-
Co je umění?
-
Africké květiny - Swingující samomluvy
-
Stručný příběh umění
-
Svatolazarská úcta ve středověkých Čechách
-
Cena Jindřicha Chalupeckého 2020
-
Ismy
-
Ars Et Ecclesia
-
Picasso v Praze
-
Jussi Parikka: Od archeologie ke geologii médií
-
Antické a biblické pojetí krásna
-
Kamenné kruhy
-
Okamžiky umění
-
Kočka v umění
-
Jak vystavujeme soudobé dějiny
-
NOVINKA Kinetismus
-
Stručný přehled vývoje uměleckých slohů v českých zemích
-
Sokol mezi obrazy
-
Infrastruktury (dějin) umění
-
Od (tvořivého) psaní ke scénickému umění
-
Tisk a populární kultura
-
Barva uhlí
-
200 let Národního muzea ve 200 fotografiích
-
Umění bez revolucí?
Barokní taneční formy představují zajímavé téma z pohledu teorie i praxe provozování hudby a tance 17. a 18. století. V prvním díle autorka osvětluje současný stav vědomostí o tzv. la belle danse (též la danse noble), tj. tanečním stylu, který byl vyvinut tanečními mistry francouzského krále Ludvíka XIV. v Královské akademii tance, založené v Paříži roku 1661. Druhý díl zkoumá postupně patnáct nejvýraznějších tanečních forem od allemandy po sarabandu. Každá z forem je popsána v samostatné kapitole co do stručné historie vývoje, hudebních charakteristik, tempa a příslušných afektů. U každého tanečního typu je analýza vybrané konkrétní choreografie dochované v grafickém zápisu Beauchamp-Feuilletovou notací podle metody popsané v prvním díle. Kromě obvyklých příloh knihu uzavírá přehled všech zatím objevených tanců jednoho typu s příslušným označením podle katalogů F. Lancelotové a M. E. Littleové a C. Marshové, což je metoda užívaná u hudebních skladeb, kterou jmenované badatelky úspěšně aplikovaly na choreografické prameny v Beauchamp-Feuilletově notaci.
- Nakladatel
- Akademie múzických umění
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 246
- isbn
- 978-80-7331-026-4
- datum vydání
- 11.04.2005
- ean
- 9788073310264
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE