0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což… Přejít na celý popis
Podzim je ideální čas na to, ponořit se do temných a mrazivých příběhů, které vás udrží v napětí až do poslední stránky. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Paradigmata moderní kulturní politiky
-
Moderní Evropan první poloviny 19. století
-
Já platím, já rozhoduji! - Političtí podnikatelé a jejich strany
-
Řízení projektů informačních systémů 2.vyd.
-
Věk zdí
-
Politický řád a politický úpadek
-
Návrat ze SSSR
-
Obrana před Babišem
-
Politická a ekonomická kultura islámu n Blízkém východě
-
Profesor na frontové linii - Rozhovor Miroslava Balaštíka
-
Fašismus - Varování
-
Ne nestačí
-
Otevřené dopisy
-
Temné stezky světlých zítřků - Malý slabikář fenoménů komunismu
-
Soudruzi a jejich svět
-
Jak shodit kila a oslabit korunu
-
Regiony budoucnosti - spolupráce, bezpečí, efektivita
-
My jsme ti dobří - Názory toho, kdo se snaží chápat Putina aneb jak námi média manipulují
-
Zpráva o stavu civilizace
-
O společnosti a politice - Otevřený rozhovor s Dominiquem Woltonem
-
Funguje kapitalismus?
-
Jaderné Rusko
-
Uspořádání světa
-
Tyranie: 20 lekcí z 20. století
Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.) přinášejí významný informační potenciál nejen pro vědeckou sféru, ale především pro současné podnikatelské prostředí.
- Nakladatel
- Profesional publishing
- Rozměr
- 177 x 250 x 20
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 224
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7431-080-5
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 28.08.2013
- ean
- 9788074310805
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE