Efektivní inovace
Efektivní inovace - Zdeněk Dytrt,Michaela Stříteská Nedostupné

Kniha

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Publikace Efektivní inovace – Odpovědnost v managementu vede k zamyšlení všechny, kteří se zabývají managementem a podnikáním a hledají příčiny ekonomických neúspěchů, sociálních a politických krizí. Autoři publikace považují za jejich hlavní příčinu absenci etiky v našem myšlení. Dospěje-li ne-etika do určité hodnoty, ovlivňuje hlavně tu část… Přejít na celý popis

Stephanie Garber: Bylo nebylo jedno zlomené srdce Evangelína Ryšavá věří v lásku. Její srdce je ale zlomené, a tak uzavře dohodu se Srdcovým princem, která ji zavede na nebezpečnou cestu plnou magie a intrik. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace Efektivní inovace – Odpovědnost v managementu vede k zamyšlení všechny, kteří se zabývají managementem a podnikáním a hledají příčiny ekonomických neúspěchů, sociálních a politických krizí. Autoři publikace považují za jejich hlavní příčinu absenci etiky v našem myšlení. Dospěje-li ne-etika do určité hodnoty, ovlivňuje hlavně tu část společnosti, která se zabývá managementem a podnikáním. Za významnou příčinu konzumního myšlení považují rutinu a stereotyp v práci. Absence kreativity a strach z inovací zpomaluje dynamiku vývoje managementu za rozvojem technických věd a tím negativně ovlivňuje podnikatelské prostředí a mezilidské vztahy. Klíčem k řešení stávajících a k předcházení opakování minulých negativních situací je odpovědný přístup k manažerským rozhodnutím a podnikatelským krokům. Takto pojatá odpovědnost se ale nevyčerpává pouze v horizontu krátkodobého zisku, ale bere v potaz prostředí, v němž podnik funguje, a pracuje na budování dobrých vztahů se všemi stakeholdery. To je úkol, jemuž se v současnosti nemůže žádný odpovědně myslící manažer nebo podnikatel vyhnout. Tato publikace je tedy určena manažerům a podnikatelům, ale i učitelům a posluchačům především vysokých škol ekonomických směrů a všem ostatním, kteří mají zájem na žádoucím vývoji ekonomiky a etického podnikání

Sdílet

Nakladatel
CPress
Rozměr
175 x 231 x 15
jazyk
čeština
Počet stran
160
Vydání
1
isbn
978-80-251-2771-1
Vazba
Pevná bez přebalu lesklá
datum vydání
1.10.2009
ean
9788025127711

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda