4.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení Ve čtvrtek 28. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
162 Kč s DPH
Běžně 181 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových… Přejít na celý popis
-
169 Kč s DPH Ihned ke stažení
Čtěte první, ať nepřijdete o tajemství! Předobjednejte si nový kriminální příběh Leoše Kyši s podpisem! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
BLACK FRIDAY Prodávejte!
-
Zbývá 46 ksKončí za 6 d
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
-
Přežije váš podnik?
-
Punkové podnikání - Proti všem pravidlům
-
Založte si vlastní firmu
-
Myslete jako miliardář
-
Lídři jedí poslední
-
Podniková environmentální strategie
-
Strategie a taktika prodeje
-
Rockefeller - Kampaň za Nový Světový Řád
-
Pravidla podnikání do kapsy
-
Prodej na prvním místě
-
Firmy, které se rozhodly být skvělé
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!
-
Úspěch měřím štěstím
-
100 otázek a odpovědí Vnitropodnikové směrnice
-
Obchodní dovednosti
-
Realitní fair play
-
BLACK FRIDAY Obchod s Čínou
-
Úspěšná nezisková organizace
-
Osobní finance Základy podnikání
-
Příběhy slavných značek
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
- Nakladatel
- Munipress
- Rozměr
- 147 x 205 x 12
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 180
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-210-5506-3
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.01.2011
- ean
- 9788021055063
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE