0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaBěžně 195 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Předtím, než se ekonomie emancipovala, žila šťastně jako podmnožinamravní filozofie, vzdálená moderní představě ekonomie jakomatematicky-alokativní vědy, která si již dávno mravní otázkyneklade. Snahu o redukci člověka na výrobní a konzumní jednotkumodel homo oeconomicus běžně demonstroval ve varovnýchspolečenských utopiích. Středověk se svým… Přejít na celý popis
Nová série Jennifer L. Armentrout je tady! Osmnáctiletá Trinity vidí duchy a zjevení, což ji nutí skrývat. Kdyby totiž padla do spárů démonů, nikdo je už nezastaví... Více informací
Předtím, než se ekonomie emancipovala, žila šťastně jako podmnožinamravní filozofie, vzdálená moderní představě ekonomie jakomatematicky-alokativní vědy, která si již dávno mravní otázkyneklade. Snahu o redukci člověka na výrobní a konzumní jednotkumodel homo oeconomicus běžně demonstroval ve varovnýchspolečenských utopiích. Středověk se svým feudalismem v rozhodujícíčásti svého vývoje byl jiný. Teologové tolik neusilovali teoretickypochopit hospodářskou praxi jako spíš ji ovlivňovat, podřizovat jinábožensko-etickým ideálům a řešit otázky tvorby ceny ve světlemetafyzického problému. Společnost byla v jejich očích duchovnímorganismem, nikoliv ekonomickým mechanismem. Představa ekonomickéhočlověka je jednou z mnoha stran racionalizace politiky, založené nanutnosti zdůrazňovat jednu tuto složku. Snahou této historickéstudie je zdůvodnění a historické schválení středověkých apoststředověkých historických škol hospodářského myšlení jakointerpretací doby i jako příspěvku k trvale cennému souboruhospodářských generalizací.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.