0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaBěžně 195 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Předtím, než se ekonomie emancipovala, žila šťastně jako podmnožinamravní filozofie, vzdálená moderní představě ekonomie jakomatematicky-alokativní vědy, která si již dávno mravní otázkyneklade. Snahu o redukci člověka na výrobní a konzumní jednotkumodel homo oeconomicus běžně demonstroval ve varovnýchspolečenských utopiích. Středověk se svým… Přejít na celý popis
Bryce se snaží vrátit do Midgardu, kde je vše, co miluje. Hunt je uvězněn a zoufale touží Bryce pomoci. Jak se oba vypořádají s nebezpečím a komu mohou věřit? Napětí a emoce na každé stránce zaručeny! Více informací
Předtím, než se ekonomie emancipovala, žila šťastně jako podmnožinamravní filozofie, vzdálená moderní představě ekonomie jakomatematicky-alokativní vědy, která si již dávno mravní otázkyneklade. Snahu o redukci člověka na výrobní a konzumní jednotkumodel homo oeconomicus běžně demonstroval ve varovnýchspolečenských utopiích. Středověk se svým feudalismem v rozhodujícíčásti svého vývoje byl jiný. Teologové tolik neusilovali teoretickypochopit hospodářskou praxi jako spíš ji ovlivňovat, podřizovat jinábožensko-etickým ideálům a řešit otázky tvorby ceny ve světlemetafyzického problému. Společnost byla v jejich očích duchovnímorganismem, nikoliv ekonomickým mechanismem. Představa ekonomickéhočlověka je jednou z mnoha stran racionalizace politiky, založené nanutnosti zdůrazňovat jednu tuto složku. Snahou této historickéstudie je zdůvodnění a historické schválení středověkých apoststředověkých historických škol hospodářského myšlení jakointerpretací doby i jako příspěvku k trvale cennému souboruhospodářských generalizací.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.