5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti - a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za… Přejít na celý popis
Vykročte do nového roku správně s audioknihami, které vám pomohou odhalit a využít váš potenciál. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti - a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek - a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů. Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch - prostě jak hrát a vyhrát.Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí.A sice:Jaké jsou vaše vítězné cíle? Kde budete hrát? Jak způsobem chcete vyhrát?Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete?Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?Příběhy o tom, jak P & G dosáhla pomocí těchto metod vytvoření kultovních značek jako Olay, Bounty, Gillette, Swiffer a Febreze jasně ilustrují, jak rozhodování a dělání správných rozhodnutí tvoří zásadní rozdíl mezi HROU a VÍTĚZSTVÍM.
- Nakladatel
- Edice Knihy Omega
- Rozměr
- 143 x 209 x 45
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 390
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7390-434-0
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 21.08.2018
- ean
- 9788073904340
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
3.0 z 5 4 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 1× 2 hvězdičky 1× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Ondřej registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Zajímavé téma, ale bohužel špatně podané. Informace se opakují a kniha tak ztrácí čtivost, určitě by se dala zkrátit minimálně o polovinu.
Přečíst více -
Jakub registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Za mě teda bída. Už jen podle názvu a obálky knihy jsem čekal úplně jiný obsah. Nakonec se mi akorát dostala nějaká životní cesta nějakýho borca z koncernu P&G. Jo, přelomového podnikatele to možná může zajímat, ale já osobně jsem si z toho vytáhl pár cenných informací a to je prostě málo.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.