0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení Ve středu 19. 2. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
357 Kč s DPH
Běžně 399 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit lékařův přístup, jeho chování během diagnostiky, vyšetřování, či léčby. I většina stížností na zdravotnický personál nevyplývá ze špatné zdravotní péče, ale vzniká kvůli… Přejít na celý popis
Předobjednejte si novou detektivní romantasy od Mony Kasten Ve spárech magie!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Nenásilná komunikace v praxi
-
Nenásilná komunikace
-
Proč si nerozumíme
-
Empatická a asertivní komunikace - Jak zvládat obtížné komunikační situace
-
Umění naslouchat: O co přicházíte a proč na tom záleží
-
Jak získat a ovlivnit téměř každého
-
Jak jednat s problematickými lidmi
-
Nenásilná komunikace a moc
-
Kouzlo komunikace
-
Manipulativní rétorika
-
Mentální odolnost Radim Valigura
-
Nebuďte za ha*zla
-
Asertivita - umění být silný v každé situaci
-
Jak vycházet s problémovými lidmi - Domluvte se s choleriky, věčnými kritiky a dalšími nevyrovnanými lidmi
-
Jak vést (zdánlivě) nemožné rozhovory
-
Tajemství řeči těla
-
Zlepšete své komunikační schopnosti
-
Spolupráce s nepřítelem
-
Jak být asertivní a říkat ne bez pocitu viny
-
Komunikace
-
Nikdy nedělej kompromis
-
Jak mluvit s idioty
-
Humor seriózně
-
Slovní sebeobrana
Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit lékařův přístup, jeho chování během diagnostiky, vyšetřování, či léčby. I většina stížností na zdravotnický personál nevyplývá ze špatné zdravotní péče, ale vzniká kvůli nevhodné komunikaci.Na profesionální, tedy odborné i lidské komunikaci s pacienty a jejich příbuznými opravdu záleží. Nejen proto, abychom předešli zbytečným konfliktům a stížnostem, ale zejména proto, že profesionální komunikace podporuje dobré vztahy mezi lékaři a pacienty, zlepšuje jejich spolupráci (complianci), ale hlavně snižuje množství stresu lékařů v jejich i tak náročné práci.Komunikační příručku vytvořili dva zkušení odborníci, praktici i autoři několika knih. Po letech aktivní práce s pacienty, lékaři i sestrami zmapovali v jednotlivých kapitolách typické náročné komunikační situace. V knize je předkládají v podobě 18-ti komentovaných dialogů lékaře s pacientem nebo s příbuznými. Oba autoři jsou psychologové (jeden s klinickou praxí) a tak poukazují na vhodné komunikační postupy i obvyklé chyby, kterých se lékaři navzdory dobrým úmyslům dopouštějí.Komunikační kapitoly doplňují části vysvětlující prožívání a chování pacienta v jednotlivých situacích, což pomáhá porozumět, proč se pacienti chovají jistým způsobem a umožňují lékařům rozumět, proč je vhodné na pacienta reagovat navrhovanými postupy.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 166 x 240 x 15
- datum dotisku
- 19.10.2020
- ean
- 9788027122882
- Počet stran
- 232
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 15.10.2020
- isbn
- 978-80-271-2288-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.