4.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V úterý 3. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
536 Kč s DPH
Běžně 599 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
good logo can glamorize just about anything. Now available in our popular Klotz format, this sweeping compendium gathers diverse brand markers from around the world to explore the irrepressible power of graphic representation. Organized into chapters by theme, the catalog explores how text, image, and ideas distil into a logo across events,… Přejít na celý popis
Skvělý výběr bestsellerů, které do konce prosince zakoupíte se slevou až 50 %! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Design of the 20th Century
-
Fashion Designers A–Z. 40th Ed.
-
Virgil Abloh. Nike. ICONS
-
Object Logos
-
World According to Alexander McQueen
-
The Dior Style Principles
-
Icons of Style - Taylor Swift: The story of a fashion icon
-
The House of Gucci : A Sensational Story of Murder, Madness, Glamour, and Greed
-
Chanel: The Karl Lagerfeld Campaigns
-
1000 Deadstock Sneakers: The Dream Collection
-
Bata Shoe Museum: A Guide to the Collection
-
Modern Gentleman’s Handbook
-
Yves Saint Laurent: Flora
-
Little Book of Tom Ford
-
Fashion Illustration step by step
-
The Little Big Butt Book
-
Dandy Style: 250 Years of British Men's Fashion
-
The Little Guide to Yves Saint Laurent
-
Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů
-
The Fashion Vlogger's Handbook
-
Sheer: Yves Saint Laurent
-
Christian Dior
-
Azzedine Alaia: A Couturier's Collection
-
The Incomplete: Highsnobiety Guide to Street Fashion and Culture
good logo can glamorize just about anything. Now available in our popular Klotz format, this sweeping compendium gathers diverse brand markers from around the world to explore the irrepressible power of graphic representation. Organized into chapters by theme, the catalog explores how text, image, and ideas distil into a logo across events, fashion, media, music, and retailers. Featuring work from both star names and lesser-known mavericks, this is an excellent reference for students and professionals in design and marketing, as well as for anyone interested in the visuals and philosophy behind brand identity.
- Nakladatel
- Taschen
- Rozměr
- 140 x 195
- isbn
- 978-3-8365-5634-7
- Počet stran
- 664
- datum vydání
- 1.01.2015
- ean
- 9783836556347
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE