0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Produkt je nedostupný.
Publikácia má ambíciu predstaviť a vysvetliť vybrané oblasti problematiky manažérskeho rozhodovania v marketingu. Moderný marketingový manažment pracuje s dátami, preto je nevyhnuté, aby marketingoví manažéri rozumeli generickým oblastiam práce s dátami, ako aj možnostiam štatistických a marketingových analýz. Učebnica je určená pre študentov… Přejít na celý popis
Violet přežila první ročník na Basgiathské válečné akademii, ale skutečný boj teprve začíná... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Defektní Pieniny (Defekt)
-
Defektní Yes please Spot! - Ladybird Re (Defekt)
-
Defektní Minibeasts - Ladybird Readers (Defekt)
-
Defektní The Madonnas of Leningrad (Defekt)
-
Defektní The Demolished Man (Defekt)
-
Defektní Letters to the Lost (Defekt)
-
Defektní The Book of Speculation (Defekt)
-
Defektní Run with the Hunted: A Charles Bukowski Reader (Defekt)
-
Defektní Little Blue and Little Yellow (Defekt)
-
Defektní Me Talk Pretty One Day (Defekt)
-
Defektní Big Picture Atlas (Defekt)
-
Defektní The Dinner Party (Defekt)
-
Defektní The Knives (Defekt)
-
Defektní Watching Edie (Defekt)
-
Defektní Second Chance (Defekt)
-
Rozhodovanie
-
Dokonalá manažérská selhání
-
Defektní Modré sněžítko - Zázraky (Defekt)
-
Latinský jazyk
-
Defektní Keramický podtácek čtverec (Defekt)
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Energetic marketing
-
Marketing management
-
Zdravie a výživa ľudí (3 dielny set)
Publikácia má ambíciu predstaviť a vysvetliť vybrané oblasti problematiky manažérskeho rozhodovania v marketingu. Moderný marketingový manažment pracuje s dátami, preto je nevyhnuté, aby marketingoví manažéri rozumeli generickým oblastiam práce s dátami, ako aj možnostiam štatistických a marketingových analýz. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o predmetnú problematiku. Predložená literatúra ponúka možnosť rozšírenia poznatkov z oblasti marketingového výskumu. Učebnica prináša najnovšie teoretické poznatky domácich a zahraničných autorov. Zároveň uvádzame viacero príkladov, ktoré pomôžu čitateľovi sa zorientovať v predmetnej problematike. V rámci publikácie sa pracuje so softvérmi SPSS, R software, ale aj Gretl
- Nakladatel
- Vydavateľstvo EKONÓM
- datum vydání
- 1.06.2023
- ean
- 9788022550604
- Počet stran
- 126
- jazyk
- slovenština
- Rozměr
- 140 x 230 x 5
- isbn
- 978-80-225-5060-4
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE