0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje… Přejít na celý popis
Nakrmte svou čtečku novými e-knihami se slevou, které se i po celý listopad ponesou v halloweenském duchu! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Energetic marketing
-
Základy fyzioterapie
-
Dva procesy s Vojtechom Tukom
-
Choroby vyvolané slovami a myšlienkami & malé eseje o veľkých slovách
-
Svetové zdravotnícke systémy v čase globalizácie
-
Nekonečná hra
-
Zmeň svoje telo, zmeníš svoj život
-
Montessori na doma
-
Dynamiky existencie
-
Mikrobióm a zdravie človeka
-
Núdzový stav globálnej klímy
-
Za hranicou poriadku
-
Osobný kurz MBA
-
Jak na sítě
-
Alternatívne politické systémy
-
Kto bude plakať, keď umrieš?
-
Komunikácia v ošetrovateľstve
-
Spoločenské zviera
-
12 pravidiel pre život
-
Pravidlá úspechu v praxi
-
Vplyv Psychológia presviedčania
-
Znovu v Kaviarni na konci sveta
-
Nenásytný
-
Vitajte v osobnej kríze
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.
- Nakladatel
- Wolters Kluwer
- Rozměr
- 150 x 210 x 9
- jazyk
- slovenština
- Počet stran
- 196
- datum vydání
- 1.06.2016
- isbn
- 978-80-8168-407-4
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 19.10.2021
- ean
- 9788081684074
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE