0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( kroužková vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Vizuálně radikální katalog k výstavě Obrazy konců dějin 85-95 vydává nakladatelství BiggBoss společně s Uměleckoprůmyslovým museem v Praze. Bordelická bible, v níž se na 462 stranách koncentruje ultimátní devadesátkový chaos, svérázným způsobem popisuje proměny obrazového kánonu od poslední fáze komunismu přes nekontrolovaný revoluční kvas až… Přejít na celý popis
Evangelína Ryšavá věří v lásku. Její srdce je ale zlomené, a tak uzavře dohodu se Srdcovým princem, která ji zavede na nebezpečnou cestu plnou magie a intrik. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Jak vystavujeme soudobé dějiny
-
Modrá. Dějiny jedné barvy
-
Gombrich - Tajemství obrazu a jazyk umění
-
Sokol mezi obrazy
-
Dějiny baletu v Čechách a na Moravě do roku 1945
-
Infrastruktury (dějin) umění
-
Dějiny ošklivosti
-
Nástin dějin evropského umění I.
-
Cena Jindřicha Chalupeckého 2020
-
Sex, Disco, Revoluce! - Vzpomínky majitele Discolandu Sylvie na zlatý časy
-
Kniha umění
-
Gombrich - Tajemství obrazu a jazyk umění
-
Avantgardisté
-
Hysterie umění
-
O vidění
-
Ismy
-
Umění bez revolucí?
-
Tisk a populární kultura
-
Jaroslav Serpan. Mezi uměním a vědou
-
Stručný příběh umění
-
Svatolazarská úcta ve středověkých Čechách
-
Dílo a styl
-
Počátky umění II.
-
NOVINKA Kinetismus
Vizuálně radikální katalog k výstavě Obrazy konců dějin 85-95 vydává nakladatelství BiggBoss společně s Uměleckoprůmyslovým museem v Praze. Bordelická bible, v níž se na 462 stranách koncentruje ultimátní devadesátkový chaos, svérázným způsobem popisuje proměny obrazového kánonu od poslední fáze komunismu přes nekontrolovaný revoluční kvas až po postupnou komercionalizaci nové mediální scény v České republice. Všímá si i opozičních, avantgardních a antisystémových tendencí celé epochy, ale také tehdejšího zpravodajství, reklamy a popkultury. "Obrazy konců dějin jsou vizuální esejí o jedné antidekádě, kdy radikální politické změny probíhaly paralelně s výraznou proměnou vizuálních médií a jejich rolí," shrnuje kurátor výstavy a editor katalogu Pavel Vančát. Publikace se čtyřmi verzemi obálky má podobu kancelářského pořadače se záložkami doprovázenými časovou osou s obaly LP. Na nejlesklejších papírech se zde potkávají kalkulačky z československého zásilkového katalogu Magnet s fotografiemi Depeche Mode v Praze od Antona Corbijna nebo erotické časopisy se snímky pojízdných prodejen Jana Malého a teleshoppingem TV Nova. "Grafické zpracování využívá pokleslou estetiku, klišé, první systémové fonty a technická omezení překotně se uvolňující, naivní i machrující doby," dodává Zuzana Lednická ze Studia Najbrt, která se postarala o grafický design katalogu.
- Nakladatel
- Biggboss, Uměleckoprůmyslové museum
- Rozměr
- 150 x 210
- isbn
- 978-80-907383-7-9
- Počet stran
- 462
- datum vydání
- 2.06.2020
- ean
- 9788090738379
- Vazba
- kroužková vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE