5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je nedostupný.
The final volume in a series of books that presents a new and comprehensive history of photography through works in MoMA’s collection. Photography at MoMA: 1860–1920 is the final volume in a set of three books that together present a new and comprehensive history of photography through works in MoMA’s collection. Richly illustrated with over… Přejít na celý popis
Nakrmte svou čtečku novými e-knihami se slevou, které se i po celý listopad ponesou v halloweenském duchu! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
A History of Photography
-
Why We Photograph Animals
-
The Dog in Photography
-
French Painting 1830 - 1920
-
Opinionated Guide to photography
-
Ravens & Red Lipstick, Japanese Photography Since 1945
-
Art at Home
-
Nonhuman Photography
-
Ylla: The Birth of Modern Animal Photography
-
Yo! The early days of Hip Hop 1982-84. Photography by Sophie Bramly
-
Prague at the turn of the century
-
German Expressionism: Paintings at the Saint Louis Art Museum
-
Women Photographers
-
Right at Home: How Good Design is Good for the Mind
0.0 z 5 hvězdiček
kniha -
Where Architects Stay at the Baltic Sea
-
Japanese Style at Home : A Room by Room Guide
-
The Portrait Photographer´s Manual
-
Bohemian Style at Home: A Room by Room Guide
-
A Humanist Vision : The Naomi Rosenblum Family Collection
-
A Series of Glances
-
Elliott Erwitt (Photofile)
-
Bruegel. The Complete Paintings - 40th Anniversary Edition
-
František Bílek (1872-1941)
-
A Garden Eden. Masterpieces of Botanical Illustration. 40th Anniversary Edition
The final volume in a series of books that presents a new and comprehensive history of photography through works in MoMA’s collection. Photography at MoMA: 1860–1920 is the final volume in a set of three books that together present a new and comprehensive history of photography through works in MoMA’s collection. Richly illustrated with over 400 reproductions, the book charts the medium from its invention through its participation in international art movements such as Pictorialism and modernism. It offers a fresh lens through which to appreciate works of exceptional significance, surprise, and influence, encouraging creative new readings. Beginning with an in-depth introduction, the book includes eight chapters of full-colour plates, each introduced by a short essay. Masterworks by photographers such as Julia Margaret Cameron, Roger Fenton, Nadar, Frances Benjamin Johnston, Henry Fox Talbot, August Sander, Edward Steichen and Carleton Watkins appear alongside lesser-known gems and vernacular forms of photography.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Art, Architecture and Photography
- Nakladatel
- MoMA
- datum vydání
- 1.01.2016
- ean
- 9781633450288
- Počet stran
- 376
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- pevná vazba
- isbn
- 978-1-63345-028-8
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE