Recenze na knihu
Jak na sítě

Zobrazit knihu

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.1 z 5 18 hodnocení čtenářů

12× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Přečteno jedním dechem

    Přečíst více
  • Kateřina Churá registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Autorkám moc děkuji za tuto "SMM Bibli", která vám dá komplexní přehled a díky které bylo napsat mou mou závěrečnou práci o něco snazší. 💜🙋‍♀️K.

    Přečíst více
  • Jakub Vlček registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Doporučuji, knížka je velmi čtivá.

    Přečíst více
  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Aktuální a velmi povedená věc!

    Přečíst více
  • Michal registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Aktuální a příjemné napsané

    Přečíst více
  • Martina registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Aktuální knížka, která poradí, jak na sociální sítě.

    Přečíst více
  • BS registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Přišlo mi, že čtu reklamu na někoho jak je fakt moc dobrej a šikovnej....nic jsem se nedozvěděla, jen to, že autor je asi fakt borec a umí všechno nejlíp a nejvíc...velká ztráta času

    Přečíst více
  • Daniela registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Knihu jsem ani nedočetla. Za tu cenu jsem čekala více muziky..... zbytečná investice pro všechny, co se pohybují na sítích pravidelně.

    Přečíst více
  • Josef Plšek registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Očekával jsem víc profesionálních informací. Kniha je pro úplné začátečníky, co nikdy nedělali marketing. A také lákadlo na pokročilé semináře. Takže vlastně dobrá reklama na školení... Je to opravdu pro začátečníky. Navíc informace, které jsou zde napsané si můžete snadno nalézt na internetu. Knížka bohužel za tu cenu zklamala.

    Přečíst více
  • Anonym registrovaný uživatel 2 z 5 hvězdiček

    Očekával jsem víc profesionálních informací. Kniha je pro úplné začátečníky, co nikdy nedělali marketing. A také lákadlo na pokročilé semináře. Takže vlastně dobrá reklama na školení...

    Přečíst více