Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.8 z 5 6 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Ak chcete robit kvalitny marketing pre vasu znacku, tak tato kniha je jasnou volbou. Neobsahuje ziadne buzzwordy, ale len podlozene fakty z realnych dat.

    Přečíst více
  • Julie Kolodnytska registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Opravdu výborná kniha, která se věnuje marketingu. Vyvrací staré, už nefungující, pravidla a nahrazuje je novými teorie, které následně prokládá grafy a tabulkami že současných průzkumů.

    Přečíst více
  • Maja registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Skvělá kniha o evidence-based marketingu, jež by si měl přečíst každý markeťák.

    Přečíst více