5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

• Gabriela Komínková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Bezceler je báječná kniha, ve které si přijde každý na to své. Je totiž plná milého, chytrého i sarkastického humoru, moudrosti, radosti - zkrátka taková dokonalá učebnice pro duši, která by neměla zaručeně chybět v knihovně žádného z Vás. Je rozdělena do dvou částí, tu první vypráví autor sám, ta druhá je dílem starosty Chrise Van Grifa - psa. Obsahuje autorovy překrásné vlastnoruční ilustrace, fotky, nádherné básně a originální úvahy, jejichž hlavním tématem je láska i nenávist.... prostě VZTAHY. Pro mne je Erik Decimus jedinečný, geniální autor, který dokáže detailně rozebrat jakékoliv téma ze všech možných úhlů pohledu, dovede klást zajímavé otázky na zamyšlení, které by Vás možná vůbec nenapadly a přiměje Vás o tom uvažovat a zabývat se tím. Obdivuji s jakou pečlivostí každé téma zpracovává a s jakou přesností vystihne i sebemenší maličkost, která by unikla pozornosti někoho jiného. Děkuji za krásný zážitek. Vřele doporučuji všem k přečtení!Bezceler je báječná kniha, ve které si přijde každý na to své. Je totiž plná milého, chytrého i sarkastického humoru, moudrosti, radosti - zkrátka taková dokonalá učebnice pro duši, která by neměla zaručeně chybět v knihovně žádného z Vás. Je rozdělena do dvou částí, tu první vypráví autor sám, ta druhá je dílem starosty Chrise Van Grifa - psa. Obsahuje autorovy překrásné vlastnoruční ilustrace, fotky, nádherné básně a originální úvahy, jejichž hlavním tématem je láska i nenávist.... prostě VZTAHY. Pro mne je Erik Decimus jedinečný, geniální autor, který dokáže detailně rozebrat jakékoliv téma ze všech možných úhlů pohledu, dovede klást zajímavé otázky na zamyšlení, které by Vás možná vůbec nenapadly a přiměje Vás o tom uvažovat a zabývat se tím. Obdivuji s jakou pečlivostí každé téma zpracovává a s jakou přesností vystihne i sebemenší maličkost, která by unikla pozornosti někoho jiného. Děkuji za krásný zážitek. Vřele doporučuji všem k přečtení!