4.9 z 5 12 hodnocení čtenářů

11× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

ranck Thilliez se tímto počinem stává můj oblíbenec v rámci žánru thrillerů přidávám si ho na seznam a budu chtít číst vše, co napsal! Už v první knize Pokoj mrtvých, kterou jsem od něj přečetla si mě získal svým osobitým propracovaným stylem, který mi neskutečně sedl. I když jsou jeho romány trochu delší, tak u čtení jsem se ani trochu nenudila a nepřišlo mi, že by tam bylo něco navíc. Takhle vymazlený a do detailu propracovaný thriller se čte vážně krásně a naprosto sám. Věřím, že jeho drsný styl bude sedět všem milovníkům thrillerům a dokonce i těm co mají radši trochu tvrdší kousky. Takže klidně i pro chlapy! Franck umí navodit atmosféru a vše do detailu popsat, tak, že se při čtení o hlavní hrdiny bojíte, na hrudi Vás z toho tíží, prostě dokáže přenést emoce, tak dokonale, že máte pocit, že tam jste v ději s nimi. Jsem trochu smutná z toho, že jsem se do jeho knih nepustila dříve! Nevím, proč mi to trvalo tak dlouho. Na 100% doporučuji a nemůžu se dočkat, až se pustím do další autorovy knihy vidím to asi na Nedokončený rukopis protože jsem si až pozdě všimla, že je v zahraničí vedený jako 1. díl a Černá smrt je 2. díl. U nás to není označeno, takže jsem je četla opačně, ale nevadí i tak jsem si čtení užila.

• Renáta Lasevičová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

Wau tak tohle byla jízda .Thilliez je opravdu mistr thrillerů. I když kniha nebyla s mým milovaným komisařem Sharkem a Lucií Henebelleovou stálo to za to. Příběh odsýpal od začátku až do konce. Četník Gabriel Moscato se stal mou oblíbenou postavou. Tohle prostě musíte číst.

• Julie Vokálová registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Musím říct že mě příběh opravdu dostal. To zmizení a to že se otec a hlavně četník probudí o 12 let později mě ihned naladilo na atmosféru knížky. To jak se záhada zmizení Julie rozuzluje je neskutečné. Je to velmi propracované a do teď nedokážu zpracovat celou tu knihu a hlavně konec. Určitě si od autora přečtu více protože mi jeho styl psaní opravdu sedl. Lepší thriller jsem zatím nečetla. Opravdu jsem se chvilkami i bála. A když se v knize objevila nová stopa i když později třeba nebyla tak užitečná tak jsem měla vždy husí kůži. Za mě to byla moc příjemná četba u moře. Ještě bych ráda dodala že prý v zahraničí je tato kniha uváděná jako 2. díl a 1. díl je Nedokončený rukopis. Ale na konci v poznámce autora je zmíněno že by jsme si Nedokončený rukopis určitě měli přečíst ale že pokud by jsme ho četli před touto knihou mohlo by nám to zkazit zážitek.

• Jana Petáková registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Druhá kniha tohoto autora, co jsem četla. Napínavé až do konce, doporučuji.

• Ondřej Jansa registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček